بک لینک PBN و لینک سازی پی بی ان خوب است یا بد؟

شما نمیتوانید روی جنبۀ تبلیغاتی رپورتاژ خیلی حساب باز کنید. آخرین مساله ای که هنگام ارزشگذاری بر روی یک وبسایت باید انجام دهید، این است که وبسایت مقصد چه محدودیتهایی از نظر تعداد کلمات و تصاویر برای شما قرار داده است. به این معنی که سایت مورد نظر با روشهایی که مورد جریمه گوگل قرار نگیرد. با باخبر همراه باشید.

تلاشهای آگاهانه برای افزایش رتبه شما در نتایج جستجو انجام میدهد. گوگل در سال ۱۹۹۰ معنی پیج رنک رو معرفی کرد و در اون زمان تعداد بک لینکای یک سایت اثر خیلی زیادی بر رتبه بندی اون در نتایج گوگل داشت. حتی در صورت زیادهروی، شانس جریمه شدن شما توسط گوگل هم وجود دارد. پیش از این گفتیم که هر چقدر یک وبسایت اعتبار بیشتری نزد گوگل داشته باشد، بک لینک گرفتن از آن بیشتر برای شما تاثیرگذار است. اما از آنجایی که گوگل همیشه با گذشت زمان هوشمندتر می شود بعد از مدتی به مرحله ای رسید که رپورتاژها را شناسایی کرده و اثر آنها را از بین برد. حال تصور کنید قبل از اینکه شروع به گرفتن رپورتاژ آگهی کنید رتبه شما در نتیجه گوگل ۸ یا ۹ بود و حالا با این حرکت انتحاری نه تنها به جایگاه اول سعود نکرده اید بلکه از نتایج حذف شده اید.

در حال حاضر وبسایتهای بسیاری در ایران و سایر نقاط جهان هستند که از رپورتاژ آگهی برای افزایش رتبه خود در سایت گوگل استفاده میکنند. این یعنی اگر یک وبسایت رتبۀ خوبی ندارد (مثلاً سایت 8000 ایران است)، آنوقت اینکه چند درصد کاربرانش از طریق گوگل آمدهاند دیگر خیلی مهم نیست. مدیران از تصویری مرتبط و مناسب برای متن خبری خود استفاده کردهاند که به خوبی حس و ظاهر برند اسکودا را منتقل میکند؛ چیزی که برای هر برندی حیاتی است. 1. رپورتاژ شما در معرض دید خوانندگان قرار نمیگیرد و بنابراین فقط از لحاظ سئو برای شما تاثیرگذار خواهد بود. همانطور که متوجه شدید، هر چقدر تعداد لینکها کمتر باشد و لینکهای بیشتری نوفالو باشند، طبیعتاً ارزش رپورتاژ خبری برای شما هم کمتر خواهد بود. رپرتاژ یک استراتژی موثر برای ایجاد لینکهای Follow و همچنین آگاهی کاربران نسبت به کسب و کار شما است. بخش Search Traffic را ببینید؛ این بخش به شما میگوید که به صورت حدودی، چند درصد از کاربران وبسایت مد نظرتان از طریق گوگل به آن وارد میشوند.

خرید بک لینک از سئوسل:

https://seocell.ir/buy-backlinks/