پمپ وسیله ای است که برای انتقال مایعات استفاده می شود. پمپ با فشار دادن مایع، مایع را در جهت دلخواه حرکت می دهد. شناخته شده است که مایعات بدون کمک از بالا به پایین جریان دارند.

اما انتقال آب به مناطق دیگر، بدون کمک پمپ های آب، آب از لوله های منازل و ادارات و ساختمان های مسکونی یا انتقال آب از منبع آن (مانند رودخانه ها) یا جریان برای آبیاری یا آبیاری مشکل است. برای اهداف کنترل سیل، امکان پذیر نیست.

تولید برق، روغن و پلاستیک مورد استفاده در زندگی روزمره نیازمند انتقال آب تحت فشار بالا است. انواع مختلف پمپ ها واحدها و سیستم هایی را برای دستیابی به تغییرات سیال و فشار به روش های ایمن و موثر فراهم می کنند. در ادامه با سه نوع پمپ آشنا خواهیم شد.



ابارا پمپ

پمپ Ebara یک محصول استاندارد است. ابارا انواع پمپ ها را برای رفع نیازهای مختلف ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به پمپ ابارا برای تامین آب و زهکشی برای زندگی روزمره و انواع پمپ آبرا برای پمپاژ مایعات مورد استفاده در کارخانه ها اشاره کرد. پمپ های ابارا به ایجاد شرایط زندگی راحت و توسعه صنعتی کمک می کنند.



قدرت پمپ ابارا

پمپ آبارا از طریق طیف وسیعی از محصولات و خدمات خود راه حل های عالی را برای هر کاربرد و مناسبتی ارائه می دهد. خط تولید پمپ آبارا دارای طیف گسترده ای از پمپ ها و سیستم ها برای کاربردهای عمومی تا تجاری است.



پمپ سطحی

طیف گسترده ای از پمپ های شناور EBARA برای طیف گسترده ای از کاربردها از جمله آب زلال، آب صنعتی، فاضلاب و سیالات خاص مناسب است.



پمپ روکار ابارا مدل CB

ویژگی ها و مزایا

عملکرد بالا با طراحی پیچیده.

بازدهی بالا

کاهش هزینه های عملیاتی

طراحی پمپ کوچکتر به توان کمتری نیاز دارد

عملکرد اکسپلویت بهبود یافته است

・ هنگام استفاده از سرعت بالا NPSH-R را کاهش دهید

با پمپ Ebara حتی با دبی بالا، از بالابر بالا اطمینان حاصل کنید

・به حداقل رساندن کاویتاسیون در پمپ

زیره را جاروبرقی بکشید

طیف گسترده ای از پمپ های شناور EBARA برای آب تمیز (چاه های عمیق، تامین آب، ورودی آب) و فاضلاب (آب باران، زهکشی، فاضلاب و غیره) مناسب هستند.



واحدهای پمپ تقویت کننده

واحدهای تقویت کننده پمپ ابارا از شبکه آب اصلی یا مخازن آب تحت فشار برای تامین آب استفاده می کنند. میزان آب عرضه شده را می توان با توجه به میزان مصرف آب تنظیم کرد.



شیر آب تزئینی

سیستم های برق، سیستم های آب و فاضلاب، سیستم های زهکشی، سیستم های آبیاری و غیره نیاز به پمپ های کارآمدی دارند که برای مدت طولانی عملکرد خوبی دارند. EBARA پمپ ها را به مکان های مختلف در سراسر جهان عرضه می کند.



پمپ های بلوط

برای بیش از 40 سال، فناوری آب DAB، از جمله پمپ های DAB، نقش مهمی در فناوری انتقال و مدیریت با ارزش ترین منبع ما، آب، ایفا کرده است. Dab Pumps راه حل های فنی قابل اعتماد و کارآمدی را برای خدمات ساخت و ساز مسکونی، خدمات ساخت و ساز تجاری ارائه می دهد. بهینه سازی مصرف انرژی در کاربردهای کشاورزی و آبیاری برای نصب این محصولات از موادی مانند بی متال هیوندای استفاده می شود.



فکر کردن به آینده با پمپ داب

Pump Dub مردم را در مرکز هر اقدام، استراتژی و برنامه توسعه قرار می دهد. شرکت داب پمپ معتقد است که حفاظت از محیط زیست نه تنها از طریق محصولات دوستدار محیط زیست، بلکه به لطف افراد مسئول امکان پذیر است.

بنابراین، PumpDub سعی می کند محصولات ارزان قیمت را ارائه دهد، روی پروژه هایی با اثرات زیست محیطی کم کار کند، شرکا و تامین کنندگان را انتخاب کند و سیاست های سبز را برای تبلیغ همه کسانی که در PumpDub کار می کنند، اجرا کند.

شرکت پمپ دوب با شروع بسیاری از فعالیت های روزانه چه در داخل و چه در خارج از ساختمان همواره متعهد به کاهش ضایعات و احترام به محیط زیست بوده است. این فقط در مورد عملکرد یا ویژگی های فنی صحبت نمی کند، یا حتی می گوییم Dub بهتر از رقبا است. شرکت Pump Dub واقعاً می خواهد با مردم شروع کند. از کاربران و اگر چیزی به آنها بدهد که بتواند زندگی آنها را ساده یا بهبود بخشد، خوشحال می شوند که ما را دنبال کنند.



پمپ لئو

Leo Pump LEO ارائه دهنده یک مرحله ای پمپ ها و راه حل های سیستمی است. از سال 1995، شرکت پمپ لئو یک ارائه دهنده راه حل های پمپ و سیستم حرفه ای پیشرو است که در زمینه تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی، فروش و خدمات طیف کاملی از پمپ ها، سیستم ها و ماشین آلات مشغول است.

لئو دارای طیف گسترده ای از پمپ ها، سیستم ها و تجهیزات لئو است که به بیش از 500,000,000 کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. لئو راه حل های پمپ و سیستم تک مرحله ای را برای همه کاربردها در بیش از 150 کشور و منطقه ارائه می دهد. از سال 1995، LEO از یک متخصص محلی به یک شرکت ملی با فناوری پیشرفته پمپ LEO و سیستم های نوآورانه برای کاربردهای مختلف تبدیل شده است: خانگی و مسکونی، تجاری، کشاورزی و آبیاری، عمران، صنعتی، پمپ های خورشیدی، استخرهای شنا، باغ ها، راه حل های OEM. . و...

Leo Pump بیش از یک تولید کننده پمپ با پنج پایگاه تولید در سراسر جهان است، بلکه یک مرکز فنی ملی مجاز توسط دولت، یک دفتر پشتیبان ملی است. اصرار بر مشتری مداری، بازاریابی و نوآوری مستمر در هسته، لئو پمپ را به یکی از تولید کنندگان پیشرو در بهترین پمپ ها و سیستم ها تبدیل کرده است.

در حال حاضر، بیش از 15000 مرکز فروش LEO در بیش از 150 کشور و منطقه وجود دارد که به بیش از 500 میلیون کاربر خدمات ارائه می دهند. پمپ لئو در حال تحقیق و توسعه پمپ ها و سیستم های ایمن و کارآمد است که ماموریت خود و نیازهای مشتریانش را برآورده می کند. بنابراین هدف اصلی جنبش Leo Pump ایجاد ارزش بیشتر برای مردم است. لئو پمپ های لئو با بهترین کیفیت، سیستم های کارآمد و خدمات به موقع را به آنها ارائه می دهد.


متن کامل مقاله را بخوانید: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214073-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1