طراحی جعبه آب نبات می تواند کسب و کار شما را ارتقا دهد. بنابراین مناسب ترین، ساده ترین و زیباترین بسته بندی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. برای خرید این جعبه های منحصر به فرد می توانید از فروشگاه اینترنتی پارس دیزاینرز استفاده کنید. انواع بسته بندی آب نبات در این سایت موجود است.

صنعت غلات یکی از محبوب ترین و بزرگترین صنایع در جهان است. بنابراین برای جذب مشتری بیشتر از جعبه های زیبا، شیک و رنگارنگ استفاده می کنند. امروزه از جعبه های مقوایی برای بسته بندی دسر استفاده می شود. جعبه های آب نبات در اندازه ها، سبک ها و سبک های مختلفی وجود دارند. محتویات جعبه و جعبه به وزن آب نبات بستگی دارد. عموماً برای ساخت جعبه ها از مقوای خاکستری و مقوای کرجی استفاده می شود. گاهی اوقات از جعبه های مقوایی برای بسته بندی دسر و کیک استفاده می شود. بسته بندی مواد غذایی علاوه بر طعم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. یک جعبه آب نبات خوب دارای ویژگی های زیر است:

اندازه نعناع باید متناسب با تعداد شیرینی باشد.

دسرها باید به راحتی قابل دسترسی باشند.

آب نبات ها باید از زمان تولید تا مصرف سالم و بدون شکستگی باقی بمانند.

طرح جعبه نبات باید رنگ مناسبی داشته باشد.

بسته بندی مواد غذایی باید محکم باشد.

طراحی جعبه آب نبات می تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد. پس مناسب ترین بسته بندی با طراحی ساده و زیبا به کسب و کار شما کمک می کند. برای خرید این جعبه ها با طرح های منحصر به فرد می توانید از فروشگاه اینترنتی بارس دیزاینرز استفاده کنید. این سایت دارای انواع آب نبات است.

کارامل کوتی

انواع بسته بندی آب نبات: بسته بندی مناسب شیرینی و کیک یکی از مهم ترین قسمت های ساخت این نوع محصولات است. بسته بندی باید به گونه ای باشد که شیرینی ها و کیک ها به راحتی جدا شوند و آسیب نبینند. انواع بسته بندی آب نبات شامل موارد زیر است:

بسته بندی پلاستیکی شفاف

شیرینی ها را می توان در ظروف پلاستیکی بسته بندی کرد. بسته بندی پلاستیکی انواع و مدل های مختلفی دارد. مواد پلاستیکی برای این نوع بسته بندی سفت و نیمه سفت می باشد. بسته بندی پلاستیکی در برابر آب و حرارت بسیار مقاوم است. ظروف پلاستیکی در اشکال و اندازه های مختلف - مربع، نیم دایره و گرد وجود دارد. ظروف پلاستیکی با درب های شفاف ساخته شده اند که تمام محتویات جعبه را آشکار می کند. همچنین دارای یک مهر و موم ضد هوا است که از ورود هوا به محفظه داخلی جلوگیری می کند تا شیرینی ها برای مدت طولانی تری سالم بمانند. یکی از راه های پوشاندن شیرینی ها و شکلات ها استفاده از مواد فلزی است. فلز از مواد پلاستیکی پلیمری ساخته شده است. این نوع پاکت دارای جلوه بسیار سبک و براق است. پاکت های فلزی در انواع عمودی، شفاف و زیپ دار در بازار موجود می باشد. پاکت شفاف متالیک معمولاً از سه طرف دوخته می شود، یک طرف آن کاملاً شفاف است و محتویات بسته بندی شده در آن واضح است. این لایه شفاف معمولا از سلفون، نایلون یا پلاستیک ساخته شده است.

بسته بندی مقوایی

بسته بندی مقوایی بیشترین کاربرد را در صنعت بسته بندی مواد غذایی دارد. این نوع بسته بندی ها دارای تنوع رنگ بسیار بالایی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند. یکی از معایب بسته بندی مقوایی این است که نمی توان شیرینی و غذا را در داخل آن دید. در برابر رطوبت چندان مقاوم نیستند و آب به راحتی وارد آنها می شود. حمل و نقل بسته های مقوایی بسیار آسان است.

بسته

بسته بندی کیت به گونه ای است که یک قسمت این جعبه با مقوا یا کاغذ پوشانده شده و قسمت دیگر از نایلون یا پلاستیک شفاف ساخته شده است. این نوع بسته بندی معمولاً دو حالت دارد: حالت اول بسته است و حالت دوم قابلیت باز و بسته شدن را دارد. بسته بندی کیت معمولا برای آب نبات های کوچک استفاده می شود.

مفرد و جمع

برخی از آب نبات ها به صورت تکی و برخی به صورت چندتایی به فروش می رسند. معمولا طراحی این نوع بسته بندی ساده است و فقط برای محافظت از دسر استفاده می شود.

انواع جعبه نبات را می توانید از فروشگاه اینترنتی پارسه دیزاین خریداری کنید. انواع پکیج در این فروشگاه اینترنتی موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز خود از این سایت خرید کنید. جعبه های آب نبات خوبی نیز در این سایت وجود دارد.

جعبه نبات در سایزهای مختلف برای انواع شیرینی خامه ای و خشک چاپ و تولید می شود. در ابتدای کار باید اندازه و ابعاد صحیح چاپ را بدانید. نکته مهم در چاپ جعبه آب نبات جنس ورق های مقوایی است. استفاده از ورق های با کیفیت بالا باعث دوام و ماندگاری طولانی جعبه می شود. کیفیت طرح ها و رنگ ها یکی دیگر از موارد مهم در چاپ این نوع جعبه ها می باشد.

طراحی جعبه آب نبات:

طراحی جعبه شیرینی نبات موثرترین عامل در جذب مشتری و فروش محصولات می باشد. جعبه های شیرینی بهتر است طرح های ساده ای داشته باشند و از رنگ های شادتر برای جلب توجه بیشتر مشتری استفاده کنند. یک طرح خوب برای این نوع جعبه ها، طرحی جذاب مانند آب نبات داخل آن است. معمولا طراحی این جعبه ها مربع و مستطیل است که البته در هنگام طراحی باید به ابعاد و اندازه جعبه های نبات نیز توجه کرد. . برای طراحی جعبه ها می توانید از الگوهای مختلف الهام بگیرید. جعبه های نبات با طرح های مدرن، روشن، ساده و باکلاس نظر مشتریان را به خود جلب می کند. برای طراحی جعبه نبات می توانید از سایت معتبر پارس طراحان استفاده کنید. انواع جعبه کاپ کیک، نبات خشک و شیرینی در اندازه های نیم کیلویی، یک کیلویی و دو کیلویی در این فروشگاه اینترنتی موجود می باشد.

طرح جعبه آب نبات

بسته بندی غذا:

هدف از بسته بندی مواد غذایی ایجاد شرایط استاندارد برای نگهداری طولانی مدت است. یکی دیگر از اهداف بسته بندی مواد غذایی جذب مشتری و کسب درآمد بالا است. بسته بندی مواد غذایی دارای مزایای زیر است:

1) جذب مشتری: غذاهای با بسته بندی و طراحی زیبا و مناسب قطعا در جذب مشتری موثر است. به عنوان مثال یک جعبه شیرینی باکیفیت حس خوبی به مشتری می دهد.

2) آموزنده: بسته بندی محصول به مشتریان کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده محصولات و نحوه نگهداری و استفاده از محصولات را بشناسند.

3) سهولت حمل و نقل: در صورت عدم رعایت مقررات بسته بندی مواد غذایی، مشتریان در حین حمل و نقل محصولات با مشکل مواجه خواهند شد.

4) حفاظت: طراحی مناسب بسته بندی مواد غذایی از محصول در برابر آسیب محافظت می کند. همچنین غذا را از گرما، نور و رطوبت مستقیم محافظت می کند.

5) ایمنی: یکی از اصول بسته بندی مواد غذایی ایمنی محصول است. بسته بندی محصول می تواند از ورود گرد و غبار، هوا و پاتوژن های آلوده جلوگیری کند. نوع بسته بندی بستگی به نوع غذا دارد. یعنی طبقه بندی مواد جامد با مواد مایع متفاوت است. مواد خشک مانند آجیل، لوبیا، شکر و چای به دلیل ماندگاری طولانی معمولاً در بسته بندی مقوایی یا پلاستیکی تولید و ارسال می شوند. معمولا در بسته بندی مایع از نایلون، حلب و شیشه استفاده می شود.