خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
با خبر

نارضایتی دولت از تغییرات لایحه بودجه در مجلس

نگرانی‌ها از احتمال تصویب تغییرات اعمال شده توسط کمیسیون تلفیق در صحن مجلس و به دنبال آن افزایش تورم و گرانی در جامعه افزایش یافته است، به نظر می‌رسد تغییرات داده شده و به ویژه افزایش غیر منطقی نرخ ارز اثرات منفی قابل توجهی بر معیشت خانواده‌ها داشته باشد.

بررسی بودجه ۱۴۰۰ همچنان در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در جریان بوده و قرار است به‌زودی به صحن علنی مجلس برود.

«حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس جمهوری روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰، ضمن اشاره به اینکه لایحه بودجه امسال ۲ روز زودتر از موعد قانونی تقدیم مجلس شورای اسلامی شد، گفته بود: طبق نامه مجلس به دولت قرار است لایحه بودجه ۱۴۰۰ از روز سه شنبه در دستور صحن علنی مجلس قرار گیرد.

از زمانی که دولت لایحه بودجه را در ۱۲ آذرماه تقدیم مجلس کرد حدود دو ماه می‌گذرد و در این مدت بحث‌های فراوانی پیرامون آن شکل گرفته است. کمیسیون تلفیق دست به انجام تغییراتی در بودجه زده که از نظر دولت آن را از حالت «لایحه» خارج و به «طرح» تبدیل کرده است. انگار بودجه طرحی است که از جانب مجلس تهیه و تنظیم شده است نه لایحه‌ای که دولت به مجلس ارائه کرده باشد. واقعیت این است که آنچه که در کمیسیون تلفیق گذشت نه اصلاح بودجه بلکه تغییر اصلی بنیان‌های اصلی درآمدی و مصرفی آن است.

حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی در بودجه ۱۴۰۰ و افزایش نرخ دلار از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان توسط کمیسیون تلفیق مجلس به نوعی به معنای تغییر شاکله اصلی لایحه پیشنهادی دولت است زیرا بودجه چیزی جز درآمدها و مصارف نیست و تغییر قیمت ارز یعنی تغییر نیمه اصلی آن که همان درآمدها است.

هرچند تغییرات اعمال شده تا زمانی که به تصویب مجلس نرسد و از سوی شورای نگهبان تأیید نشود دولت موظف به اجرای آن نخواهد بود، اما رسانه‌ای شدن تغییراتی چون قیمت ارز اثرات قابل توجهی بر جو روانی حاکم بر اقتصاد کشور خواهد گذاشت.

برکسی پوشیده نیست که اقتصاد ایران به شدت از تحریم‌ها و به ویژه از گسترش سریع و ماندگار بیماری کرونا آسیب دیده است و توان تحمل فشارهای بیشتر را ندارد. مردم در بازارهای مختلف چشم به راه تحولات مثبت ناشی از احیای برجام و رفع تحریم‌ها هستند و بر هم زدن شاکله بودجه به معنای نا امید کردن آنها است. زیرا اثرات منفی این تغییرات بر معیشت مردم قطعی است. رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در هفته جاری طی گزارشی به این اثرات احتمالی پرداخت.

بر اساس گزارش «محمد باقر نوبخت» تغییرات اعمال شده نه در راستای منافع اقشار آسیب پذیر بلکه در خدمت افزایش بودجه برخی نهادها بوده است. در گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه به دولت آمده است که بودجه برخی مراکز و نهادها در ذیل جدول ۱۷ از محل منابع حاصله از افزایش نرخ ارز کالاهای اساسی، افزایش قابل توجهی یافته است.

شاید به همین دلیل باشد که حسن روحانی، نیز در جلسه یاد شده گفت: دولت در بودجه ۱۴۰۰مراقبت کرده است که از پول فقرا به نفع دستگاه‌های خاص هزینه نشود. دولت با توجه به افق امید بخش پیش رو، ریل گذاری در بخش‌های خرد و کلان اقتصاد کشور با هدف تاثیر مثبت در معیشت و زندگی مردم، بودجه سال آینده را تنظیم و به مجلس عرضه کرد.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: بی‌تردید دولت با هر تغییری که موجب گرانی کالای مورد نیاز مردم و نگرانی افکار عمومی و دارای آثار تورمی و عواقب سوء در زندگی و معیشت مردم باشد و موجب کاهش ارزش پول ملی شود، مخالف است.

منظور رئیس جمهوری از کاهش ارزش پول ملی اشاره به افزایش نرخ تسعیر ارز به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است. کل اقتصاد کشور، از تولید و توزیع گرفته تا مصرف و خدمات تحت تأثیر نوسانات ارز قرار داشته و دچار بی‌ثباتی و نوسان می‌شوند. از این رو، سیاستگذاری‌های ارزی مناسب و سروسامان دادن به بازار ارز، از ضرورت‌های انکارناپذیر اقتصاد کشور به ویژه در شرایط کنونی است.

در این مورد «عبدالناصر همتی»، رئیس کل بانک مرکزی نیز به صراحت با افزایش نرخ تسعیر ارز به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان مخالفت کرده و آن را به زیان اقتصاد کشور دانسته بود.

واقعیت این است که در شرایط کنونی و وضعیتی که اقتصاد کشور با آن رو به رو است، کمترین پیامد ارز ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی بالا رفتن نرخ تورم خواهد بود. افزایش نقدینگی و پایه پولی کشور به معنای تورم بیشتر و کاهش ارزش پول ملی است. دور باطلی شکل خواهد گرفت که هرگز اجازه تک نرخی شدن ارز و تقویت پول ملی را نخواهد داد.

این در حالی است که با توجه به امیدهای ناشی از بازگشت آمریکا به برجام و متعاقب آن افزایش صادرات و دسترسی به منابع بانکی، مردم انتظار کاهش قابل توجه نرخ تورم را دارند. البته کاهش انتظارات تورمی از سوی مردم، بی پایه و اساس نیست. واقعیت‌های اقتصادی کشور نیز از کاهشی بودن نرخ تورم در ماه‌های پیش رو حکایت دارد.

در این مورد «عبدالناصر همتی»، رئیس کل بانک مرکزی اخیراً به دو واقعیت آماری مهم کشور اشاره کرده است: نخستین موضوع رشد ۱۵.۵ درصدی پایه پولی در ۹ماهه سال جاری و موضوع دیگر توقف رشد «پول» در آذر ماه و کاهش ۱۰.۳ درصدی رشد دوازده ماهه این متغیر در آذر نسبت به آبان ماه بوده است. از نظر وی توقف رشد «پول» و کاهش رشد دوازده ماهه آن در آذر ماه نسبت به آبان، علامت مهمی از کاهش انتظارات تورمی است.

این در حالی است که تصمیم کمیسیون تلفیق به حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی و تعیین ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان به عنوان نرخ تسعیر ارز در جهت عکس این جریان عمل می‌کند. هرچند سخنگوی این کمیسیون هدف از حذف ارز۴۲۰۰ تومانی را صیانت از حقوق مردم ذکر کرده بود، اما این موضوع نه تنها خدمتی به اقشار و دهک‌های ضعیف جامعه نمی‌کند بلکه بیشتر در خدمت سوداگران و دلالان بازارهای مختلف و از جمله بازار کالاهای اساسی خواهد بود.

در این مورد رییس جمهوری پیش‌تر نیز با تاکید بر اینکه دولت قدم به قدم ارز ۴۲۰۰ تومانی را از روی بیشتر کالاها خارج کرد، ‌گفته بود: اینکه از امروز یک عده طبل و دهل گرفته و اعلام کنند که دوران ارز ۴۲۰۰ تومانی پایان یافت، خوب این عده به چه کسی خدمت می‌کنند؟

علاوه بر همه این موارد، کمیسیون تلفیق رقم یارانه‌ها را نیز دو برابر کرده است. این موضوع بیش از همه می‌تواند رشد نقدینگی و تورم و در نتیجه فشار مضاعف بر اقشار آسیب پذیر را در پی داشته باشد. تجربه اجرای یکباره قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ و به دنبال آن چند برابر شدن یک شبه قیمت‌ها نشان داده جامعه و اقتصاد کشور، دیگر ظرفیت چنین تصمیم‌گیری‌هایی را ندارد.

دولت مخالف پرداخت یارانه نقدی به مردم نیست اما پرداخت یارانه باید به معنای واقعی هدفمند باشد نه اینکه به حدود ۸۰ میلیون یارانه پرداخت شود و همه، از فقیر تا غنی، از دهک پایین تا بالاترین دهک درآمدی را به یک چشم ببینیم.

9 راهکار نرم افزار CRM برای چالش های حیاتی تیم فروش

معمولاً زمانی که نرم افزار CRM برای اولین بار در یک سازمان یا کسب‌وکار راه‌اندازی می‌شود، افراد و به خصوص اعضای تیم فروش، در ابتدا واکنش مثبتی به تغییر ایجادشده در روند کاری خود ندارند.


این موضع‌گیری می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد:


  • فرآیندهای سامانه مدیریت CRM را به عنوان کار اضافی تلقی می کنند.
  • نرم افزار CRM را ابزاری در دست مدیران برای نظارت بر روند کاری خود می‌بینند.
  • زمان اضافی که برای ورود داده ها به CRM باید صرف کنند، آن‌ها را اذیت می‌کند.
  • فکر می‌کنند این کارها آن‌ها را از وظیفه اصلی‌شان -یعنی فروش- باز می‌دارد.


البته در اینجا نمی‌خواهم راجع به اینکه چرا فروشندگان میانه خوبی با نرم افزار سی ار ام ندارند صحبت کنم. بلکه می‌خواهم راهکار بدهم و بگویم خرید نرم افزار CRM چطور به تیم فروش کمک می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشند.


در واقع بررسی می کنیم که چرا تیم فروش به نرم افزار CRM نیاز دارد.


می‌توان گفت تیم فروش به‌طورکلی با دو چالش عمده روبه‌رو هستند:

1. بررسی و پیگیری مؤثر سرنخ های فروش

2. اولویت‌بندی صحیح فرآیندهای فروش


البته نرم افزار CRM ابزاری است که نه‌تنها چالش‌های ذکر شده را برای فروشندگان حل می‌کند، بلکه برای سایر مراحل و فرآیندهای کسب‌وکار نیز راهکار ارائه می‌دهد:


1. از یک فضای امن برای ذخیره‌سازی اطلاعات لذت ببرید

CRM به فروشندگان کمک می‌کند که با خیال راحت و به صورت متمرکز، مشتری‌ها، فرصت‌های فروش، فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های زمانی خود را در یک جا جمع‌آوری و مدیریت کنند. و هم‌زمان به صورت مستمر به پایگاه‌های داده مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. به‌این‌ترتیب احتمال از دست رفتن یا گم شدن اطلاعات مشتری از بین می‌رود.


2. مثل یک حرفه‌ای زمان را برنامه‌ریزی و مدیریت کنید

CRM این امکان را به تیم فروش می دهد که برنامه‌ریزی روزانه خود را بهینه‌سازی نمایند و اولویت‌بندی صحیحی برای کارها تعریف کنند. به‌این‌ترتیب هیچ مشتری نادیده گرفته نمی‌شود و به موقع با فرصت‌های فروش کلیدی، ارتباط برقرار می‌شود. درواقعCRM باعث می‌شود که فروشندگان زمان بیشتری را با مشتریان بگذرانند که نتیجه فروش بیشتر خواهد بود.


3. مثل آب خوردن گزارش فعالیت‌های خود را تنظیم کنید.

CRM به فروشندگان کمک می‌کند که گزارش‌های هفتگی و ماهانه خود را برای مدیریت، به راحتی آماده کنند.

فرآیند گزارش دهی خودکار و شفاف است و تنها با چند کلیک ساده می‌توان دیگران را در جریان فعالیت‌های فروش جاری قرار داد.


راهکار نرم افزار CRM برای تیم فروش


4. بی‌نظمی را پایان دهید، هدفمند کار کنید

با کمک سامانه مدیریت CRM تیم فروش می توانند داده‌ها را طبقه‌بندی کنند و فرصت‌های ارزشمند فروش را از طریق انتخاب مبتنی بر معیار شناسایی نمایند. به‌این‌ترتیب دیگر از جست‌وجوی زمان‌بر و کم‌دقت در میان اسناد پراکنده و بی‌نظم بی‌نیاز خواهند بود.


5. نسبت به فرآیندهایی درون‌سازمانی خود به روز باشید.

CRM با تعریف تقویم‌های مشترک و الگوهای مشخص اسناد، باعث انسجام فعالیت‌های اعضای تیم فروش می‌شود و همچنین آن‌ها را نسبت به تغییرات و اتفاقات جدید به روز نگاه می‌دارد. اشتراک‌گذاری الگوها و فرآیندهای فروش به فروشندگان کمک می‌کند تا بهترین روش را در لحظه به کار بگیرند. همچنین ارتباطات مؤثری بین نیروهای فروش و مدیران برقرار می‌کند.


6. برای فروش جدید آماده باشید

با پیگیری و رصد همه ارتباطات مشتری، CRM فروشندگان را راهنمایی می‌کند که دقیقه در چه زمانی باید با مشتریان تماس برقرار کنند. برای مثال پیشنهاد تعویض کالا، تمدید قرارداد و خرید محصولات و خدمات جدید و به‌روزرسانی شده. این مسئله شانس شما را برای بستن قراردادهای بیشتر افزایش می‌دهد.


7. حرکت‌های فروش خود را منطقی کنید

CRM به ساده‌سازی کل چرخه فروش کمک می‌کند. که منجر به بسته شدن معاملات در قیف فروش شما می‌شود و به همه افراد تیم فروش کمک می‌کند که سریع‌تر به اهداف خود برسند. ازآنجاکه پردازش سفارش و تهیه قیمت در CRM خودکار است، تیم‌های فروش قادر به کاهش هزینه‌های تولید و افزایش درآمد فروش هستند.


8. نیازهای واقعی مشتریان را بشناسید

ازآنجاکه تمام داده‌های مربوط به مشتری در CRM ذخیره شده است، فروشندگان می‌توانند نیازهای مشتریان را تجزیه و تحلیل و حتی مشکلات آن‌ها را در زمان مناسب پیش‌بینی کنند.

همه این‌ها رضایت مشتری را افزایش می‌دهد و او را به برند شما وفادار می‌سازد. همچنین حاشیه سود بالاتر را تضمین می‌کند.


9. صرفه‌جویی کنید

بااینکه سیستم های CRM معمولاً ارزان نیستند، اما در واقع به شما کمک می‌کنند پول خود را پس‌انداز کنید!

مثلاً در تیم فروش، CRM با کاهش اشتباهات (به عنوان مثال در ثبت سفارش‌ها یا لیست قیمت‌ها) باعث صرفه‌جویی می‌شود. در اکثر موارد تلاش و هزینه برای اصلاح این خطاها ممکن است بسیار بیشتر از هزینه خرید نرم افزار CRM باشد.


نتیجه‌گیری

در صورت پیاده‌سازی و استفاده صحیح، CRM می‌تواند عملکرد تیم فروش را افزایش دهد و به فروشندگان کمک خواهد کرد تا در 4 زمینه مهم برتری داشته باشند:

  • جست‌وجو، طبقه‌بندی و اعتبارسنجی بهتر سرنخ های فروش
  • پیگیری به موقع و سیستماتیک فرصت‌های فروش
  • اولویت‌بندی و منطقی سازی فعالیت‌های پیگیری سرنخ‌ها
  • افزایش سرعت دستیابی به هدف


مزیت‌هایی که خرید نرم افزار CRM به ارمغان می‌آورد، بدون تلاش، درک صحیح و قاطعیت از طرف فروشندگان حاصل نمی‌شود. نمایندگان فروش باید درک کنند که نقش سامانه مدیریت CRM در موفقیت آن‌ها مهم است.

ازاین‌رو، تیم‌های فروش باید این واقعیت را بپذیرند که با ثبت همه فعالیت‌ها و پیروی از روندهای فروش مشخص، احتمال دستیابی آن‌ها به اهداف فروش بیشتر است.


مشاور ارشد کاخ سفید کرونا گرفت

«سدریک ریچموند» قانون‌گذار دموکرات آمریکا از ایالت لوئیزیانا که اخیر بایدن او را به عنوان مشاور ارشد خود در کاخ سفید انتخاب کرده است، به ویروس کرونا مبتلا شد.

دفتر ریاست جمهوری منتخب آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ریچموند طی روزها اخیر با بایدن تماس نزدیکی نداشته است.

در ادامه این بیانیه آمده که «بایدن امروز تست کرونا داده است که نتیجه آن منفی بوده است».

دفتر بایدن اعلام کرد که مشاور ارشد وی به مدت دو هفته در قرنطینه به سر خواهد برد و تا زمانی که نتیجه آزمایشات منفی اعلام نشده است، نمی‌تواند به محل کارش بازگردد.

CRM مخفف چیست؟

در ابتدا بهتر است بگوییم CRM مخفف چیست؟ نرم افزار CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتریان است و در تعریفی دقیق تر باید بگوییم در واقع یک استراتژی اساسی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است. نرم افزار سی آر ام به نوعی مجموعه ای از نرم افزار بازاریابی، نرم افزار فروش و .... که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با بهبود دادن فرآیندهای سازمانی از قبیل فروش، مدیریت تماس همراه با گزارش‌گیری و ... میزان سودآوری و بهره‌وری را افزایش دهند.

شما در مقام مدیر سازمان، به خوبی می‌دانید که اگر قرار است کسب و کار شما سالیان سال به بالندگی خود ادامه دهد، حتما نیاز است تا یک استراتژی مناسب را برای آینده خود تدوین کنید.
قطعا شما هم اینک اهدافی در ارتباط با فروش، کسب و کار و سودآوری سازمان خود دارید، اما برای به روز شدن این اهداف، به اطلاعات مرتبط و دقیق و به هنگام نیاز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسیر پیشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشید.
شما با خرید نرم افزار CRM h اوج از عملکرد تیم‌های فروش، تیم‌های پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتری، بازاریابان و یا کانال‌ها فروش و رسانه‌های اجتماعی خود را در قالب اطلاعاتی مفید، یک دست، آگاه خواهید شد.

قرارداد یحیی گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس تمدید شد

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس، قرارداد خود با این باشگاه را به مدت ۲ سال تمدید کرد.

گل‌محمدی که از نیم فصل لیگ نوزدهم به پرسپولیس پیوست، موفق شد قهرمانی لیگ برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را در همین مدت اندک به دست بیاورد و بنا به خواسته هواداران و با تلاش مدیریت باشگاه، قراردادش تمدید شد.