اگر به رفع موهای زائد صورت علاقه مند هستید یا قبلاً تحت این درمان قرار گرفته اید، بسیار مهم است که خطرات و عوارض جانبی آن را بدانید. ترس و اضطراب زیادی در مورد این درمان وجود دارد. هنگامی که توسط یک تکنسین آموزش دیده تجویز می شود، عوارض جانبی این روش حداقل است. اما اگر درمان به درستی انجام نشود، احتمال بروز عوارض ناخواسته بسیار زیاد است.

HAFU چیست؟

هایفوتراپی در تهران یک سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است که یک درمان غیرجراحی عالی برای لیفت و سفت کردن پوست است. این درمان بسیار محبوب است زیرا هیچ تکنیک دیگری تمام لایه های پوست از جمله لایه SMAS را برای تولید کلاژن تحریک نمی کند و دوره نقاهت وجود ندارد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این روش، احتمال کم عوارض جانبی است. این روش در مقایسه با سایر درمان های سفت کردن پوست یا جراحی هزینه کمتری دارد.

هایفو یک لیفت صورت غیر جراحی با استفاده از امواج اولتراسوند متمرکز است. در طول درمان هایفو، از مهره های مختلف برای متمرکز کردن امواج اولتراسوند در اعماق مختلف پوست استفاده می شود. انرژی متمرکز گرما ایجاد می کند که لایه SMAS را سفت می کند و تولید کلاژن را در لایه درم پوست افزایش می دهد تا لیفت طبیعی ایجاد کند.

فا اسب LH نوازش؟

هایفو سنتی می تواند باعث ایجاد درد شود، اما بیشتر افراد برای کنترل درد به کرم بی حس کننده یا تزریق نیاز دارند. با این حال، ما از آخرین فناوری تبدیل انرژی ایمن برای راحت‌تر کردن درمان شما استفاده می‌کنیم. این فناوری دارای یک سوراخ کوچک در وسط مبدل است تا عمق دقیق را بدون ایجاد ناراحتی و گرمای بیش از حد هدف قرار دهد.

هایفو یا پرکننده پوست کدام بهتر است؟

هایفو و تزریق فیلر اهداف متفاوتی دارند. هایفو پوست افتاده را سفت می کند و تولید کلاژن را تحریک می کند، در حالی که پرکننده های پوستی جایگزین حجم از دست رفته پوست می شوند. برای دستیابی به نتایج بهتر بهتر است از هر دو روش هایفو و تزریق فیلر استفاده کنید. به عنوان مثال، افزودن حجم با فیلر بالای استخوان گونه، پوست صورت را بلند می کند. در مرحله بعد، درمان هایفو پایین صورت تولید کلاژن را افزایش می دهد و پوست را لیفت و سفت می کند.

ممنوعیت هایفو چیست؟

در مورد ممنوعیت هایفو باید گفت که برخی از شرایط پزشکی شما را از انجام هایفو باز می دارد. برخی از این شرایط جدی عبارتند از داشتن ضربان ساز، داشتن صرع، فلج صورت و غیره. است