چراکه بعضی از مدلهای آنها در مواقعی که خودرو سرعتی بیشتر از سرعت مجاز داشته باشد کاربر را از طریق هشدار مطلع میکنند. هشدار حرکت، هشدار روشن شدن خودرو، امکان موقعیتیابی و ردیابی آنلاین و قابلیت ارسال هشدار SOS تنها بخشی از مزایای استفاده از ردیاب جی پی اس وایزر به شمار میروند. GPS مخفف عبارت “Global Positioning System” به معنی سیستم موقعیت یاب جهانی است ردیاب و جی پی اس هایی که دارای قابلیت موقعیت یابی جهانی هستند می توانند با برقراری ارتباط با ماهوارههای سیستم موقعیت یاب جهانی GPS موقعیت مکانی خود را اعلام نمایند. کدام برند از ردیاب های خودرو دارای پشتیبانی بهتری هستند ؟ برای یک ردیاب باکیفیت حتما به داشتن قابلیت های زیر توجه کنید. در واقع با اینکه به هر حال برخی مارکها و مدلها پرطرفدارتر و پرفروشتر هستند اما نمیتوان یک برند و مدل مشخص را بهعنوان بهترین ردیاب خودرو معرفی کرد. پیشنهاد ما به شما این است که با خرید اینترنتی ردیاب باکیفیت و حرفهای از یک فروشگاه معتبر، پشتیبانی ۲۴ ساعته آنها را جهت نصب و بررسی سایر ردیابهای موجود در خودرو و از کار انداختن آنها را به دست آورید. ردیاب خودرو، یک دستگاه کوچک است که سیمکارت می خورد و به صاحبان خودرو اجازه می دهد تا ماشین خود را نظارت و ردیابی کنند.


ردیاب های آهنربایی یکی از بهترین ردیاب هایی هستند که می توان در خودروهای مختلف سبک و سنگین استفاده کرد این دستگاه های ردیاب بدون سیم کشی هستند و با استفاده از شارژ کردن می توانند مدت طولانی را کار کنند و یک ردیاب بسیار قوی و حرفه ای محسوب می شوند.ردیاب های آهنربایی در اندازه های مختلف ساخته می شوند و در برابر عوامل محیطی مانند تغییرات آب و هوا و سرما و گرما را دارند.این ردیاب ها با نام ردیاب های مغناطیسی نیز شناخته می شوند. نکتهای که باید به آن توجه کرد این است که ابزارهایی مانند قفل فرمان و قفل پدال امنیت وسایل نقلیه را افزایش میدهند اما نمیتوانند به طور قطع جلوی سرقت ماشین شما را بگیرند و بسیاری از سارقان در باز کردن این قفلها حرفهای شدهاند. قفل فرمان هم ابزار دیگری است که برای جلوگیری از سرقت خودرو به کار میرود. با استفاده از این ابزار شما میتوانید هر لحظه از وضعیت مکانی وسیله نقلیه خود روی نقشه مطلع شوید.


حالا هر لحظه به موقعیت مکانی خودروی خود دسترسی خواهید داشت. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت ردیاب مدنظر خود به سایت ایران رهیاب مراجعه کنید. آمار سرقت خودرو در ایران عجیب است اما آمار مربوط به سرقت پراید از آن هم عجیب و غریبتر است. اما شاید بزرگترین عیبی که به این جی پی اس ها وارد است، خالی شدن تمام شدن باتری آنهاست که باید در فواصل زمانی معین آن را شارژ کنید. بسیاری از مالکان در صورت سرقت خودرو شاید تا مدتها نتوانند آن را جایگزین کنند. البته برای بررسی میزان گارانتی و خدمات پس از فروش ردیاب، فقط به موارد ذکر شده به صورت متنی در وب سایت و شبکه­های اجتماعی آن­ها اکتفا نکرده و به صورت تلفنی با واحد فروش یا پشتیبانی شرکت­ها ارتباط گرفته و این مورد را جویا شوید. این ردیاب دارای دقت بسیار بالایی است و فرایند موقعیت یابی را تا بازه یک متر سوژه مورد نظر نیز ردیابی می کند. ابتدای امر پیشنهاد میکنیم در بین شرکتهای خوشنام و با تجربه دنبال ردیاب متناسب با خودرو خود باشید و سابقه آن شرکت ها را مد نظر قرار دهید. شما با توجه به توضیحاتی که در این مقاله درباره ردیاب زنوتیک به شما داده شد میتوانید به راحتی و با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید.


اما باید توجه داشته باشید که دزدگیرها به تنهایی برای امنیت کامل خودروی شما در برابر سارقان کافی نیستند و خودروهای بسیاری با وجود مجهز بودن به دزدگیر، هدف دزدی قرار گرفتهاند. راهکارهایی چون پارک کردن آن در مناطق شلوغ و روشن یا اطمینان حاصل کردن از قفل بودن همه دربهای خودرو اما ابزارهای متنوعی هم برای کاهش امکان سرقت خودرو وجود دارد که هر یک به نوبه خود میتوانند احتمال سرقت وسایل نقلیه را کاهش دهند و خودروی شما را به هدف سختتری برای سارقان تبدیل کنند. اشکال قفل پدال این است که به تنهایی نمیتواند امنیت خودرو را تضمین کند و به ویژه اگر خودروی شما در جای خلوتی باشد، سارقان میتوانند از فرصت استفاده و آن را باز کنند. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که با توجه به افزایش قیمت خودرو در کشور، گذاشتن بودجه مناسب برای جلوگیری از سرقت وسایل نقلیه اهمیت زیادی دارد. در این مطلب به آشنایی با بهترین روش ضد سرقت خودرو پرداختیم و گفتیم ابزارهای مختلفی برای افزایش امنیت خودروی شما وجود دارد. هر روز دزدگیرهای جدیدی وارد بازار میشوند و در حال حاضر بسیاری از خودروها به این ابزار مجهز هستند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/