به همین خاطر اگر قصد خرید تصفیه آب خانگی دارید، بهتر است از نمایندگیهای معتبر محصول موردنظر خود را خریداری کنید. همچنین این محصولات گواهینامههای معتبر بینالمللی مانند تأییدیههای NFS و Quality Water را دارند و به همین خاطر آب را با بهترین کیفیت تصفیه کرده و استاندارد هستند. در سلسه مطالب بهترین دستگاه تصفیه RO است که توسط فیلتر ممبران انجام میشود. نمایندگی فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ،تصفیه آب صنعتی ، تصفیه آب استخر در استان فارس شرکت معتبر و متخصص یزد تهویه می باشد این فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب و فیلتر آب شیرین کن خانگی و نیمه صنعتی ، نمایندگی تصفیه آب سی سی کا ، نمایندگی تصفیه آب سافت واتر ، نمایندگی آکوا و انواع دیگر بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران را دارد و میتواند شما را در خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز راهنمایی نماید . در این مطلب قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم و نگاهی به بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران داشته باشیم.

سایت های فوق الذکر کارخانه تولید دستگاه تصفیه آب در زمینه فروش و آموزش تصفیه اب با قدمتی بالای یک تا سه دهه با خدمات پس از فروش هستند. سلام وقتتون بخیر آقای قدکساز بنده از یک شرکت پزشکی در استان الأنبار ، العراق مزاحمتون می شم . تهرانی از نوع فارسی در حال حاضر توسط تصفیه آب صنعتی بسیاری از مردم در شهرها و توسط کودکان در برخی از مناطق استان به عنوان زبان مادری صحبت می شود. در بازار ایران برندهای مختلفی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران عرضه میشود که البته از نظر کیفیت و نحوهی عملکرد با یکدیگر تفاوت دارند. انواع مختلفی از دستگاههای تصفیه آب خانگی در بازار است که از ۳ تا ۸ مرحلهای هستند. با این وجود دستگاههای تصفیه آب تایوانی، محصولاتی شناخته شده هستند که هم از نظر کیفیت و هم از نظر نوع عملکرد قابلاعتماد بوده و برای چند دهه است که در بازار ایران به فروش میرسند. آب شیرین کن صنعتی در ظرفیتهای 5 تا 4500 متر مکعب در شبانه روز ساخته میشوند و شما میتوانید از آنها برای تأمین آب شرب، تصفیه آب مورد نیاز صنایع و تصفیه آب کشاورزی استفاده کنید. با توجه تأثیر جدی مصرف آب آشامیدنی بهداشتی و سالم بر حفظ و پیشبرد سلامتی و جلوگیری از بروز انواع مسمومیت ها و بیماری ها، پیشنهاد می کنیم بیش از توجه به قیمت دستگاه های تصفیه کننده آب به کیفیت و استاندارد بودن محصولی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید.

سلام آقای قدکساز من سعاد سعید بن حازم السویدی از نجف عراق قیمت دستگاه عابر آب چند در میاد خودم میتونم نصب کنم یا تخصص میخواد اگر بخوایم به صورت عمده تهیه کنیم قیمت فروشتون به شکل هست؟ ما ی مشکلی داریم میخوام بدونم که اگه ممبرانامون از دست رفتن از شما حداقل تهیه کنیم که کار نخوابه لطفا قیمت ممبران ۴ و ۸ اینچ رو هم بفرمایید. با تعویض ممبرین ها با مارک ال جی که خیلی گرونتر هم بود باز هم مشکل حل نشد دستگاه ها با سه ممبرین بایستی حدود ۱۲۰۰ مترمکعب در ساعت خروجی بده قبلا اینطوری بود ستونها رو هم طبق گفته فروشنده که میگفت اختلاف فشار ستونها اگه به یک بار رسید بک واش کنید رو هم انجام می دیم حداقل فشار بوسترپمپ طبقاتی قبل از ستونها ۵ باره هر سه روز یکبار بک واش انجام می شه فقط من میگم شاید میزان دوز تزریق آنتی اسکالانت صحیح نیست یا شاید جنس آنتی اسکالانت خوب نباشه زمانی که ممبرین رو از داخل هاوزینگ خارج می کنیم بایستی بدنه ممبرین لیز باشه؟

نو هستن ولی باز هم مشکلمون حل نشد TDS آب شهر قبل از ستونها حدود ۲۰۰۰ حتی در زمان گرفتگی ممبرین ها tds آب تولیدی دستگاه های ro تغییری نمیکنه TDS آب تولیدی ro ها حدود ۵۰ولی آب تولیدی در فلومتر به نصف رسیده جناب مهندس ، با این شرایط به نظر شما نباید ممبرین حداقل ۶ ماه کار کنه بعد شستشو بشه ما قبلا ممبرین های فیلم تک استفاده می کردیم گفتیم شاید ممبرین ها مشکل دارن . ما چند تا دستگاه ro داریم متاسفانه میزان گرفتگی ممبرین های ۴ اینچ دستگاه هامون خیلی زود اتفاق می افته با داشتن ستونهای پیش تصفیه شن و ماسه ، کربن و رزین و بعد از ستونها فیلتر کارتریجی ۵ میکرونی همراه با تزریق محلول آنتی اسکالانت در محل آب ورودی به دستگاه ro ممبرین ها از زمان تعویض ، کمتر از یکماه میزان آب تولیدیشون به نصف میرسه ستونهامون رو جدیدا گذاشتیم . به این فیلتر قلیایی یا آلکالاین نیز گفته میشود، این فیلتر برای تنظیم pH و جلوگیری از اسیدی شدن آب در دستگاه تصفیه اب 8 فیلتر آکواکلاسیک مورد استفاده قرار میگیرد. متأسفانه در ایران به دلیل نیاز گستردهای که در شهرها و استانهای مختلف به دستگاههای تصفیه آب خانگی وجود دارد، برخی افراد به سوء استفاده از این مسئله پرداخته و دستگاههای تقلبی را به جای دستگاههای اصلی و با ظاهری مشابه آنها به خریداران میفروشند.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764