در ابتدا بهتر است بگوییم CRM مخفف چیست؟ نرم افزار CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتریان است و در تعریفی دقیق تر باید بگوییم در واقع یک استراتژی اساسی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است. نرم افزار سی آر ام به نوعی مجموعه ای از نرم افزار بازاریابی، نرم افزار فروش و .... که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با بهبود دادن فرآیندهای سازمانی از قبیل فروش، مدیریت تماس همراه با گزارش‌گیری و ... میزان سودآوری و بهره‌وری را افزایش دهند.

شما در مقام مدیر سازمان، به خوبی می‌دانید که اگر قرار است کسب و کار شما سالیان سال به بالندگی خود ادامه دهد، حتما نیاز است تا یک استراتژی مناسب را برای آینده خود تدوین کنید.
قطعا شما هم اینک اهدافی در ارتباط با فروش، کسب و کار و سودآوری سازمان خود دارید، اما برای به روز شدن این اهداف، به اطلاعات مرتبط و دقیق و به هنگام نیاز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسیر پیشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشید.
شما با خرید نرم افزار CRM h اوج از عملکرد تیم‌های فروش، تیم‌های پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتری، بازاریابان و یا کانال‌ها فروش و رسانه‌های اجتماعی خود را در قالب اطلاعاتی مفید، یک دست، آگاه خواهید شد.