خرید خانه در قبرس

قبرس شمالی

قبرس در سواحل غربی ترکیه در شرق دریای مدیترانه واقع شده است و این جزیره از قدیم الایام محل ملاقات تجار بوده است. این جزیره تکه ای از بهشت ​​است، در این گوشه بی نظیر دریای مدیترانه، تابستان ها طولانی و گرم است، بیش از 300 روز در سال خورشید می تابد و زمستان ها معتدل است و باران کمی می بارد! قبرس شمالی ممکن است کشور کوچکی باشد، اما از نظر اقتصادی یکی از کشورهایی است که سریع‌ترین رشد را در منطقه دارد. افزایش قیمت سالانه حدود 12 درصدی در بازار املاک قبرس شمالی منجر به سرمایه گذاری در قبرس شمالی و خرید ملک در قبرس شمالی از کشورهای مختلف شده است.

شرایط زندگی آسان در قبرس

کسانی که مایل به اقامت یا مهاجرت به قبرس شمالی برای یک دوره شش ماهه یا بیشتر در سال هستند باید برای اجازه اقامت اقدام کنند.برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در قبرس باید مراحل خرید را تکمیل کنید، مهاجرت به قبرس مدارک مربوطه را تهیه و ملک را به نام خریدار یا خریدار با نماینده ما در اداره ثبت و مالیات ثبت کنید. صدور اقامت برای یک فرد منوط به اقامت دائم فرد در قبرس شمالی و الزام به اقامت در آنجا نیست و خریدار می تواند در هر زمان و برای هر مدت زمانی قبرس شمالی را ترک کرده یا وارد آن شود. به همین ترتیب عده ای پس از خرید ملک و اخذ اقامت قبرس را ترک می کنند و با اجاره سالیانه خانه خود را ترک می کنند.

اقامت در قبرس شمالی

قیمت ملک در قبرس

قیمت خانه و آپارتمان در قبرس شمالی

در حال حاضر، بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی برخی از بهترین قیمت ها را در میان کشورهای مدیترانه ای ارائه می دهد. قیمت مسکن در مناطق ساحلی قبرس از 75000 پوند برای آپارتمان و 180000 پوند برای ویلا شروع می شود. خرید ملک در قبرس شمالی یورومای آپارتمان‌های لوکس و پنت‌هاوس‌ها در شرایط خوب می‌توانند تا 400000 پوند و ویلاهای فوق‌العاده شیک تا 500000 پوند قیمت داشته باشند که بسیار پایین‌تر از قیمت املاک قابل مقایسه در سایر نقاط جهان است.