با خرید بهترین بخاری گازی کم مصرف در سردترین روزهای سال خانواده خود را گرم نگه دارید. بدیهی است انتخاب و استفاده اشتباه از بخاری گازی غیر استاندارد خطرات جبران ناپذیری را به دنبال دارد. در انتخاب این دستگاه باید نکاتی مانند اندازه محیط، سنسور تشخیص سطح اکسیژن و وجود ترموکوپل در بخاری را در نظر بگیرید.

عملکرد ODS در بخاری گازی اندازه گیری اکسیژن است. اگر مقدار اکسیژن در جو کاهش یابد، جریان گاز به طور کامل توسط سنسور متوقف می شود. هنگام انتخاب بخاری گازی کیفیت را فدای قیمت نکنید.

اگر قصد خرید بهترین بخاری گازی در ایران را دارید، این مقاله را دنبال کنید تا با برندهای پرفروش و استاندارد بازار آشنا شوید.

بهترین بخاری گازی نیک کالا KN16

هیتا یا گسی یا نیک کالا KN16

بهترین مدل بخاری گازی نیک کالا مدل کیوان KN16 است که دارای استانداردهای ملی ایران، CE و TSE می باشد. این محصول دارای طراحی زیبا، فول شیشه و شیشه سکوریت در دو رنگ سفید و مسی می باشد. طراحی منحصر به فرد و استاندارد این بخاری و افزایش راندمان گرمایش منجر به کاهش 20 درصدی مصرف گاز می شود.

یکی از ویژگی های اصلی بخاری گازی نیک کالا Kevan 16000 سیستم OSD تنظیم کننده سطح اکسیژن محیط می باشد. اگر سطح اکسیژن به 18 درصد کاهش یابد، بخاری خاموش می شود و گاز به طور کامل خاموش می شود. علاوه بر این، بهترین اجاق گازها و دودکش ها دارای سیستم ایمنی ترموکوپلی هستند که با خاموش شدن چراغ نشانگر برق، به طور خودکار جریان گاز را قطع می کند.

ظرفیت گرمایش 8100-3500 کیلوکالری در ساعت از دیگر ویژگی های پرفروش ترین بخاری گازی نیک کالا است. شرکت صنعتی و صنعتی نیک کالا با بیش از 50 سال سابقه به عنوان برندی شناخته شده در عرضه انواع محصولات، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات بخاری، کوره گازی و اجاق گاز می باشد.

این شرکت در کسب بسیاری از تقدیرنامه ها، لوح ها و استانداردها موفق است. این شرکت به عنوان اولین تولید کننده بخاری شومینه ای در خاورمیانه مجوز واردات محصولات خود به اروپا را دریافت کرد و با استانداردهای محصول CE به یک محصول ملی ایرانی تبدیل شد.

بخاری گازی ایران شارک مدل 7500 AZN

بخاری گازی ایران شارک مدل 7500 آذین

آذین بخاری ایران شرق 7500 دارای حداکثر ظرفیت گرمایش 4200 کیلو کالری در ساعت می باشد که برای اتاق هایی با مساحت 12 تا 18 متر مربع بسیار مناسب و کارآمد می باشد. این بخاری دارای سنسور ایمنی ODS است که در صورت کاهش سطح اکسیژن به زیر 18 درصد بخاری را به طور خودکار خاموش می کند.

بخاری دارای ترموکوپل و رگولاتور برای تنظیم فشار ورودی گاز و قطع جریان گاز به ترتیب می باشد. شیر کنترل بخاری روی سیستم ولوم است که برای روشن کردن بخاری نیز کار می کند. دیگ بخار و مشعل هر دو از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

از بهترین پودر الکترواستاتیک مقاوم در برابر حرارت نیز برای رنگ آمیزی بهترین اجاق گاز شرق ایران استفاده می شود. اگر برای این نوع بخاری از دودکش غیر استاندارد استفاده شود، سنسور ایمنی بخاری جریان گاز را قطع می کند.

جنرال شرق رویال 9000 استایل مشکی

بخاری گازی جنرال شرق رویال 9000

بخاری گازی جنرال شارک رویال 9000 به لطف ظاهر جذاب و متمایز خود در اتاق خواب کودکان یکی از بهترین محصولات این شرکت می باشد. بخاری های گازی جنرال شارک از نظر مصرف انرژی کارآمد و قابل حمل و اندازه جمع و جور هستند.

علاوه بر این، گرمایش کارآمدی در فضاهای کوچک مانند اتاق خواب دارد. باید گفت بهترین بخاری گازی کم مصرف دارای سیستم ایمنی ODS است که سطح اکسیژن هوا را کنترل می کند و در صورت پایین آمدن از حد معین دستگاه را خاموش می کند.

مدل اختراع بخاری گازی قطبی

بخاری گازی قطبی INVENT mohlala

بخاری های گازی قطبی INVENT دارای یک ویژگی ایمنی هستند که وقتی اکسیژن کمی در هوا وجود دارد، گاز را خاموش می کند. اصل کار دستگاه بر اساس واکنش گازها با اکسیژن موجود در هوا و در نتیجه تشکیل دی اکسید کربن و بخار آب و آزاد شدن مقادیر قابل توجهی گرما می باشد.

برای انجام واکنش مورد نیاز، محاسبه صحیح نسبت اکسیژن به گاز مهم است. این بخاری قطبی شامل یک درپوش کنترل جریان کوره است که به عنوان یک شیر دو طرفه عمل می کند. از یک طرف محصولات احتراق را به دودکش می فرستد و از طرف دیگر دودکش از بازگشت باد به محفظه احتراق جلوگیری می کند.

سیستم ODS این بخاری در صورت مسدود شدن لوله و افتادن محصول سوخت، گاز ورودی را متوقف کرده و میزان اکسیژن را کاهش می دهد. رگولاتور فشار گاز به این بخاری گازی متصل است که می تواند دیواری یا زمینی باشد.

بهترین بخاری گازی ایرانی به دلیل ابعاد جمع و جور مناسب برای فضاهای کوچک می باشد. می توان به مشعل فولادی ضد زنگ به عنوان یکی از مزایای این بخاری اشاره کرد، زیرا از زنگ زدگی محافظت می کند که از تشکیل بخار جلوگیری می کند.

بخاری گازی آبسال مدل 440

آبگرمکن مدل 440

آبسال مفتخر است که اولین تولید کننده بخاری بدون دودکش در ایران است که با ارائه 440 مدل بخاری قابل حمل برای رضایت و آسایش شما از سرمایه کشور حمایت می کند. این بخاری گاز مایع مقرون به صرفه و قابل اعتماد است و می تواند با خیال راحت در منازل، ادارات و سایر مکان های مشابه استفاده شود.

این بخاری تحت لیسانس سیکا ایتالیا با استفاده از آخرین دستاوردهای روز دنیا در زمینه فناوری سوخت و بهینه سازی انرژی تولید شده و با جلوگیری از اتلاف انرژی و داشتن ارزش حرارتی بالا در هزینه شما صرفه جویی می کند.

بهترین بخاری گازی بدون دود با استاندارد ANSI Z21.11.2 ساخته شده است که بالاترین سطح ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، راندمان 99.9 درصدی این محصول به این معنی است که تقریباً تمام سوخت مصرفی برای تولید گرما استفاده می شود. در بخاری های دودکشی بیش از 30 درصد گرما از طریق دودکش هدر می رود.

کد بخاری گازی بدون دود S-4000

C-4000 یک بخاری گازی برقی عالی بدون کد دودکش است

بهترین بخاری شعله آبی بدون دودکش S-4000 با جلوگیری از اتلاف انرژی و راندمان حرارتی بالا هزینه ها را کاهش می دهد. این محصول با آخرین پیشرفت های تکنولوژی سوخت و بهینه سازی انرژی در جهان توسعه یافته است. این بخاری گازی از آخرین استانداردهای تعیین شده پیروی می کند و بالاترین سطح ایمنی را برای شما فراهم می کند.

این محصول با راندمان 99.9 درصد تقریباً از تمام سوخت خود برای تولید گرما استفاده می کند. بیش از 30 درصد گرمای تولید شده توسط بخاری های شومینه ای از طریق دودکش تلف می شود. سیستم کنترل اکسیژن به میزان اکسیژن موجود در هوا حساس است. اگر میزان اکسیژن هوا کاهش یابد، بخاری خاموش می شود و تا زمانی که هوا به طور کامل هوادهی نشود، روشن نمی شود.

مشعل این بخاری گازی کاملاً احتراق بوده و میزان گاز مضر تولید شده در هنگام احتراق بسیار کم است. این بخاری گازی به دلیل طراحی و گستره رنگی، ابعاد کوچک و وزن سبک برای دکوراسیون های مختلف مناسب است. بدنه این بخاری گازی دارای روکش کوره ای بوده و کاملا اتوماتیک و برقی می باشد.


مراجعه به مرجع: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی