هر چه قدرت دامنه که به اختصارDA نوشته می شود بیشتر باشد، آن وب سایت اعتبار و ارزش بیشتری دارد. اما سیاست گوگل باید همین باشد، چرا اگر بگوید ساخت بک لینک یا خرید آن مشکلی ندارد، کل وبسایت ها شروع به خرید لینک میکنند. پیشنهاد ما این است که خودتان درون محتوا به کاربرانتان پیشنهاد دهید که کامنت درج کنند و از این طریق سوالاتشان را از شما بپرسند. تقریبا تمام وبمستران در حال حاضر از تاثیر منفی خرید بک لینک بر سئو و کسب لینک های زیادی و نامناسب مطلع هستند. جوانان فراوانی اخیرا با سرمایه ای اندک اقدام به ایجاد سایت های استارتاپی کرده و تلاش دارند که با صرف کمترین هزینه، رتبه سایت خود را ارتقا دهند. این وب سایت ها معمولا مواردی بودند که به هیچ عنوان آپدیت نشده و کاملا به حال خود رها شده بودند. رتبه الکسا: یک سیستم امتیاز دهی است که به عنوان یکی از زیر مجموعه های آمازون مدیریت می شود و تعداد بازدید از وب سایت ها را محاسبه و بررسی می کند.

همه ما به خوبی می دانیم که گوگل داده های کاربری مرورگر کروم را جمع آوری می کند. چرا که پیش تر رقبا، به نوعی با ساخت لینک های مخرب همدیگر را از گردانه رقابت خارج می کردند و حالا می توانید مطمئن باشید این اتفاق غیرممکن است. نگران این موضوع نباشید که کلمه کلیدیتان در انکرتکست قرار نگرفته است، گوگل همه چیز را میخواند؛ از جملهای که لینک در آن قرار گرفته تا محتوای سایتی که به آن لینک داده شده است. اینجا بحث برند بیشتر مطرح میگردد یعنی اگر شما یک سایت باشید که برندش به شدت مورد پسند است و همه روزه صدها بار جستجو میشود گوگل ارجحیت در جستجو ها را به شما خواهد داد تا یک سایت جدید ، شاید شما نیز دیده باشید زمانی که یک سایت جدید را ایجاد میکنید و بر روی یک کلمه کار میکنید میبینید که سایتی با برند قویتر حتی بدون بک لینک رتبه 1 را دارد و این یعنی اهمیت برند بیشتر از بک لینک نیز میتواند باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه به صفحه آموزش لینک سازی مراجعه نمایید. یعنی حدود 10 درصد از کل لینک هایتان را با نام برند انکرتکست نمایید. در برخی از موارد، گوگل نتایج متفاوتی را برای کلمات کلیدی مرتبط با خرید نشان می دهد. در افزایش رتبه سایت به صورت سالانه ما سعی میکنیم که جستجو بر اساس برند را نیز در سبد کارهایی قرار دهیم که انجام دادن آنها اجباری است با اینکار ما به گوگل میفهمانیم که کم کم وب سایت ما در این زمینه مشهورتر میشود به نوعی که افراد و کاربران نام برند ما را برای رسیدن به سایتمان جستجو مینمایند. به اشتراک گذاری در فیس بوک (از آنجایی که شبیه بک لینک ها هستند) ممکن است تاثیر قوی تر نسبت به لایک های فیس بوک داشته باشد. نکته ی بسیار مهم: تمامی وب سایت های زیر سایت هایی با کیفیت و پیج اتوریتی بالا هستند.

اگر به عنوان یک برند فعالیت میکنید بایستی یک فیس بوک با نام برند داشته باشید که دنبال کننده های بسیاری داشته باشد ، به طور مثال اگر وب سایت شما ترافیک زیادی دارد و روزانه ده ها بار یا صدها بار نام برند شما جستجو میشود عادی خواهد بود که شما یک فیس بوک با دنبال کنندگان و لایک های بسیار داشته باشید. به طور مثال شما بر روی کلمه کلیدی ” آموزش سئو” کار میکنید و در صفحه 1 نتایج جستجو هستید حال هرچه تعداد کلیک بر روی سایت شما بیشتر شود بدون شک رشد سایت شما بیشتر خواهد شد. شک نداشته باشین نوع مخاطبین خبرگزاریهای سیاسی با سایتهای آی تی یا لایف استایل متفاوته. البته سایتهای دانشگاهی با هر آتوریتی دارای اعتبار بسیار بالایی نزد گوگل هستند زیرا سازمانهای معتبر و غیرتجاری هستند بنابراین در انتخاب آنها تردید نداشته باشید. وبیمکس امکان سفارش آگهی رپورتاژ برای چندین موضوع (یا وبسایت) را به صورت همزمان نیز فراهم آورده است؛ از آنجایی که هر آگهی رپورتاژ، مربوط به یک موضوع مشخص است، بنابراین اگر سفارش رپورتاژ آگهی برای مثلاً ۳ موضوع (یا وبسایت) مجزا را دارید، تعداد آگهی را به عدد ۳ افزایش دهید و سپس دکمه “افزودن به سبد خرید” را کلیک کنید.

تسمینو: https://www.tesmino.com/