آیا کانال روبیکا را به تازگی راه اندازی کرده اید یا می خواهید فعالیت هایتان خود را گسترش دهید؟ آیا می خواهید اعضای کانال خود را افزایش دهید؟ پس با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد افزایش ممبر روبیکا کسب کنید.

اهمیت شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه‌های اجتماعی به ابزاری جدانشدنی در زندگی بسیاری از مردم تبدیل شده‌اند، به همین دلیل میلیاردها نفر در سراسر جهان عضو این شبکه‌ها هستند و از این شبکه‌های اجتماعی برای پیگیری خبرها، آموزش و سرگرمی، مشاوره و تبادل نظر بین خود استفاده می‌کنند. بسیاری نیز برای تبادل پیام ها، برقراری تماس متنی، صوتی و تصویری، ارتباطات مالی و خرید و فروش کالا و خدمات و غیره از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

با توجه به گستردگی و تنوع کاربران، شبکه های اجتماعی به ابزاری مناسب و ارزان برای معرفی و رشد انواع کسب و کار تبدیل شده اند.

اهمیت شبکه های اجتماعی بومی

کاربران شبکه های اجتماعی در کشور ما در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته اند تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، ایتا، بله روبیکا، سروش و آی گپ از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند.

پس از مسدود شدن تلگرام و اینستاگرام در ایران، روبیکا توانست برخی از کاربران هر دو را به خود جذب کند زیرا امکاناتی مشابه و نزدیک به تلگرام و اینستاگرام ارائه می کرد.

این پلتفرم علاوه بر پیام رسان بودن مانند تلگرام، امکان ارتباط متنی، صوتی و تصویری، ایجاد کانال و گروه و همچنین ایجاد صفحاتی مانند اینستاگرام را برای کاربران خود فراهم می کند.

تاکنون میلیون ها کاربر جذب روبیکا شده اند و هزاران کانال و صفحه در این پلتفرم با موضوعات مختلف از اطلاع رسانی، آموزشی و سرگرمی گرفته تا کانال های خرید ایجاد شده است و جذب اعضای جدید دغدغه اصلی این کانال ها و صفحات است.

ایجاد و مدیریت کانال ها و صفحه در روبیکا آسان است. کافی است اپلیکیشن روبیکا را از سایت روبیکا، یا سایر مارکت ها دانلود کنید و پس از ثبت نام با شماره تلفن خود، عضو این پیام رسان شوید.

اگر روی نماد زیرین کلیک کنید و کانال جدید را انتخاب کنید، می توانید به راحتی کانال ایجاد کنید و شروع به ارسال محتوا کنید. برای ایجاد یک صفحه، به صفحه انتخاب روبینو رفته و صفحه را ایجاد کرده و شروع به ارسال آنچه می خواهید کنید.

چرا جذب اعضای روبیکا مهم است؟

مدیران کانال ها برای بالا بردن تعداد اعضای روبیکا با یکدیگر رقابت می کنند، و با این کار اعتبار و محبوبیت کانال افزایش می یابد و جلب اعتماد بینندگان آسان تر می شود. علاوه بر این، این اعضا می توانند مشتری یا خریدار آن کانال شوند و درآمد آن کانال را افزایش دهند.

راه های مختلفی برای افزایش ممبر و نیز افزایش فالوور روبیکا وجود دارد که در اینجا به اختصار به معرفی راه های افزایش ممبر در روبیکا می پردازیم، اما باید تاکید کرد که ممبر روبیکا و فالوور روبیکا، همان اعضای روبیکا هستند، اولی برای کانال و دومی برای صفحه استفاده می شود.

ممبر جعلی یا ممبر فیک غیرفعال است و هیچ بازدیدی ندارد. ممبر غیر فعال واقعی که هیچ بازدیدی ندارد و فعال نیست و همچنین ممبر فعال واقعی روبیکا.

برخی راه های افزایش ممبر در روبیکا مانند ممبر فیک و غیرفعال فقط دارای ارزش عددی بوده و تنها برای افزایش آمار استفاده می شود.

اما اگر می خواهید ممبر واقعی جذب کنید، می توانید ممبرهای واقعی فعال را از طریق تبادل و تبلیغات جذب کنید.

جذب اعضای فعال روبیکا

در بین انواع تبلیغات، تبلیغات پاپ آپ روبیکا جزو بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی است و می تواند در زمانی کوتاه تعداد اعضای کانال را افزایش دهد. اینگونه است که تبلیغات شما توسط کاربران دیده می شود و کاربران به انتخاب خود در کانال شما عضو می شوند و از آنجایی که این ممبرها واقعی هستند و می توانند تعامل و خرید کنند، بیشترین کاربرد را برای کانال های روبیکا دارند.

خب، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا بالا بردن ممبر روبیکا مهم است؟ همانطور که گفتیم ایجاد کانال و صفحه و ارسال پست بسیار آسان است اما افزایش تعداد اعضای یک کانال یا صفحه مشکل است. بهترین و طبیعی ترین راه برای بالا بردن اعضای کانال ارسال پست های جذاب به طور مداوم و در فواصل زمانی مشخص است.

در این صورت مخاطب می داند چه زمانی باید به کانال شما مراجعه کند و مطمئن است که محتوای مناسب را پیدا می کند و اگر یکی از پست ها را پسندید، آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارد. علاوه بر این، ارتباط با دیگران و معرفی کانال یا صفحه خود به دیگران می تواند باعث افزایش اعضا و بازدیدکنندگان شما شود، اما روند افزایش فالوور صفحه یا کانال از این طریق بسیار طولانی خواهد بود. به همین دلیل همه به دنبال یک راه سریع و میانبر هستند.

با توجه به اینکه اعضای جعلی و غیرفعال عملا هیچ خاصیتی به جز افزایش آمار ندارند، توصیه می شود علاوه بر انتشار مطالب جذاب و منظم برای رشد کانال روبیکا از تبلیغات که سریع ترین راه جذب ممبر واقعی است استفاده شود.