مهمترین ویژگی سیستم مدیریت محتوای وردپرس که وردپرس را متمایز می کند، موفق ترین سیستم مدیریت محتوا است که 35 درصد از کل وب سایت های موجود در اینترنت را به خود جذب می کند. اما موفقیت خود را مدیون چه چیزی است؟ پاسخ این است که کار با آن آسان است. با رابط کاربری ساده و ظاهری پیچیده، مدیریت وب سایت های وردپرسی آسان است. گزینه های سفارشی سازی متعدد و تسلط SERP های گوگل با بیش از 2.28 میلیارد بازدید در سال، وردپرس را به یک بازار موفق تبدیل کرده است.

وردپرس چند زبانه است. وب سایت های وردپرسی به 196 زبان در دسترس هستند. وردپرس به دلیل ویژگی ها و مزایایی که ارائه می دهد بر بازار جهانی تسلط دارد. این مقاله برخی از ویژگی های سیستم مدیریت محتوای وردپرس را پوشش می دهد.

کاربر پسند

وردپرس یک پلتفرم مدیریت محتوای متن باز است. انجمن های پشتیبانی قوی و دلایل زیادی برای انتخاب سایت وردپرس وجود دارد که در زیر به تفصیل توضیح داده شده است:

1. وردپرس جهانی است

وردپرس توسط 64.6 درصد از کل سیستم های مدیریت محتوا و 35.6 درصد از کل وب سایت ها استفاده می شود. این آمار نشان می دهد که میلیون ها وب سایت مبتنی بر وردپرس وجود دارد. دلیل اینکه اکثر کسب و کارها وردپرس را ترجیح می دهند، ویژگی ها و قابلیت های اعتمادسازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.

2. رایگان و متن باز

وردپرس یک پلتفرم CMS منبع باز است و تنها پولی که برای راه اندازی سایت باید بپردازید هزینه ها و نام دامنه است. به روز رسانی و به روز رسانی افزونه های آن نیز رایگان است.

3. نصب وردپرس آسان است

وردپرس را می توان به راحتی با چند کلیک یا با استخراج فایل نرم افزار دانلود شده از پوشه اصلی نصب کرد.

4. فرآیند راه اندازی آسان وردپرس برای مبتدیان مناسب است

هر کسی که هیچ پیشینه فنی نداشته باشد می تواند به راحتی در عرض چند دقیقه یک وب سایت وردپرس ایجاد کند.

5. آسان برای مدیریت و عمل

داشبورد وردپرس بسیار جامع است. دسترسی به همه گزینه ها بدون نسخه در دسترس است. شما می توانید تمام عملکردها را با یک شمارنده جامع کنترل کنید.

6. تجربه UI/UX عالی

یکی از ویژگی های سیستم مدیریت محتوای وردپرس رابط کاربری و تجربه کاربری غنی آن است. داشبورد وردپرس بخشی از یک رابط کاربری و محتوای متناسب با مخاطبان هدف شما برای تجربه کاربری عالی است. وردپرس در طول سال ها با کار بر روی این ویژگی ها تکامل یافته است.

حمایت کردن

قالب وردپرس ژاکت دارای انجمن های پشتیبانی مختلف و گروه های خبری بسیاری است. برخی از خدمات پشتیبانی ارائه شده توسط وردپرس در زیر ذکر شده است:

7. وردپرس اجازه دسترسی از راه دور را می دهد

با استفاده از سرویس میزبانی ابری وردپرس، می توانید از هر کجا و هر زمان دسترسی داشته باشید.

8. دانش و پشتیبانی جامع

محتوای آموزنده بیشتر برای وردپرس و همچنین وب سایت ها در دسترس است. انجمن ها و کاربران فعال برای ارائه بهترین پشتیبانی ممکن برای مسائل پیش آمده در دسترس هستند.

9. گوگل به وب سایت های وردپرسی قدرت می دهد.

گوگل وب سایت هایی را با کدهای مخرب یا نامرتب نمایش نمی دهد و وب سایت هایی با کدهای واضح و رابط کاربری ساده را ترجیح می دهد.

10. رسانه های پشتیبانی شده

وب سایت های ساخته شده ژاکت با وردپرس به هر اندازه صفحه نمایش پاسخگو هستند.

11. مدیریت ساده API با وردپرس

API مخفف Application Programming Interface است و اساسا یک رابط برای پلتفرم های مختلف ارائه می دهد. وردپرس به لطف چند افزونه اختصاصی قادر است API های مختلف را به روشی ساده مدیریت کند.