به گزارش کارمادیو، «مهدی تقدسی» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا که با اعلام این خبر افزود: همانطور که قبلاً وعده داده شده بود، افتتاح این سامانه با توجه به ظرفیت های بهره برداری نشده خودروسازان و همچنین محصولات جدید، برای سه درصد باقی مانده ثبت نام در مرحله دوم با رعایت اولویت انجام می شود. سیستم ماشین یونایتد ساعت 20 امشب برای جماندان بازی برگشت.

سیستم منبع تغذیه تک ماده ثبت شده برای وسایل نقلیه خارجی - Carmadio

وی ادامه داد: بر اساس ظرفیت رایگان آگهی شده، این گروه از متقاضیان می توانند 9 محصول را از بین محصولات دو شرکت کرمان موتور و خودرو مدیر انتخاب کنند.

تگداشی افزود: آقای در حال حاضر کسانی که تاریخ دو خودروساز کرمان خودرو و مدیر خودرو را برای فصول بعدی (یعنی پاییز و زمستان 1402 و 1403) ارسال می کنند نیز می توانند ثبت نام کنند. در اسرع وقت.

مدیر طرح یکپارچه خودرو خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های خالی اعلام شده از سوی خودروسازان و شرکت های کرمان موتور، متقاضیان دو رده مشخص شده می توانند 9 محصول را از بین محصولات دو شرکت انتخاب کنند.

وی گفت: چهار مدل جک J4، J7، S3، S5 از شرکت کارمان موتور و پنج خودرو آریزو 6، FX، تیگو 7، X22 و X55 از شرکت آدمیرات خودرو برای متقاضیان در نظر گرفته شد.

مجری طرح سیستم یکپارچه خودرو افزود: عرضه این خودروها بیش از سه ماه طول نخواهد کشید و این فروش فوق العاده محسوب می شود.

تقدسی تاکید کرد: پس از این مرحله ظرفیت موجود تمامی خودروسازان بررسی و بر این اساس مراحل آتی طرح یکپارچه خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.