پارک آبی ترکیه بالیکسیر،آکو پارکAltınoluk Blue Zest Aqua Park،the best Aqua Park آب بازی،ساحل،دریا برای مد لباس، به خیابان مد بروید، جایی که میتوانید جدیدترین مجموعههای طراحان و برندهای مشهور جهان مانند ورساچه، باربری و غیره را تجربه کنید. شما میتوانید بهترین جواهرات طلا را در بازار طلا و همچنین جدیدترین کفشها را در Level Shoesبیابید. در این مجموعه انواع لباسهای مردانه، زنانه و بچگانه را میتوانید پیدا کنید. در زیرزمین مجموعه نیز محوطهای وجود دارد که انواع حیوانات در آن حفاظت میشوند تا بازدیدکنندگان بتوانند از نزدیک آنها را ببینند و اطلاعات جالبی در خصوص هر کدام از آنها به دست آورند. بخش کیف و کفش دبی مال، یکی از مقصدهای گردشگری فشن بلاگرها نیز به شمار می رود. موقعیت مرکزی هتل رامادا داون تاون دبی باعث میشود تا مسافران به آسانی به مراکز دیدنی دبی مانند مرکز خرید دبی مال، برج خلیفه، منطقه برجمان، کانال دبی و جمیرا دسترسی داشته باشند. هتل 5 ستاره پالاس داون تاون دبی یک هتل برجسته در منطقه داون تاون دبی با منظره رو به دبی فانتین و دریاچه اطراف برج خلیفه و در نزدیکی مرکز خرید دبی مال می باشد. لامپهای هالوژن با ولتاژ پایین، با تأثیر روشنایی و نور متمرکز، جزئیات زیبایی را برجسته میکنند و به کاربردهای طراحی داخلی برج افزوده میشوند.به طور کلی، ترکیب آتریوم بزرگ، آبشار وفوارهها، ستونهای طلایی، نورپردازی با لامپهای هالوژن و استفاده از عناصر نقره کریستال، به صحنهای بسیار زیبا و جذاب در فضای داخلی برج منتهی میشود که احساسی از شکوه و لطافت را به بازدیدکنندگان القا میکند. در نهایت، دبی به دلیل پویایی اقتصادی، فرهنگ گوناگون، مناظر طبیعی، شهربازیهای بزرگ، فروشگاههای بزرگ و امکانات گردشگری متنوع، یکی از مقصدهای گردشگری برجسته جهان است. در دبی، شما میتوانید از شاهکارهای معماری و نمادین شهر مانند برج خلیفه، برج العرب، فواره بزرگ دبی، و پارک گلف استفاده کنید.

ویژگی: چشماندازی زیبا به برج به همراه غروب آفتاب. در این سالن امکان استفاده از نور طبیعی آفتاب وجود دارد که می توانید داخل استخر و در حین شنا از آن لذت ببرید. سالن B انواع غذاهای خوش طعم دریایی، بین المللی و غذاهای عربی متنوعی را ارائه می کند. Food Pavilion یک کالیدوسکوپ آشپزی است که سمفونی از طعم ها را ارائه می دهد که هر کامی را برآورده می کند. همین امر مرکز مرکاتو را به یکی از جاهای دیدنی دبی تبدیل کرده است. رستورانهای پاپ آپ، پاتوقهای طراحان مد و سایر مکانهای جذاب دیگر، این منطقه را از مکانهای عادی متمایز کرده است. یکی دیگر از ویژگی های منطقه القوز؛ وجود یکی از موزه های دبی به نام موزه تجربی کودکان دبی است. این مجموعه دارای بخشهای دیگری نیز است که میتوان از آنها به لوازمالتحریر، عینک، گلفروشی، لوازم منزل و مبلمان، لوازم الکترونیکی و لوازم سفر نیز اشاره کرد. در دبی مال حدود 70 فروشگاه لوازم آرایشی و عطر وجود دارد که همه مارکهای معروف جهان در این فروشگاهها موجود هستند. بهطور معمول قیمت لوازم آرایشی و عطر در این مجموعه کمی بالاست، اما در زمانهایی که تخفیفهای ویژه بر روی آن ها اعمال میشود قیمت آنها مناسب خواهد بود. باید توجه داشته باشید که تاکسیهای دبی بسیار پراستفاده هستند و در ساعات اوج ترافیک ممکن است کمی ترافیکی باشد. شاید باور این که در دبی می توانید اسکی بازی کنید کمی غیر قابل باور باشد، اما باید بدانید که در مرکز خرید دبی مال زمین اسکیتی وجود دارد که م یتوانید ساعت خوشی را در آن به بازی بپردازید. از پرطرفدارترین جاذبههای گردشگری شهر دبی محسوب میشود و در کنار آن هتل معروف آتلانتیس قرار دارد. سرزمین دلفین ها بخش دیگری از هتل آتلانتیس می باشد که می توانید در کنار دلفین ها شنا کرده با آنها عکس یادگاری بکشید و بدن این موجودات زنده را لمس کنید.

از کنار دبی مارینا مال می گذرید، یک مرکز خرید بزرگ که دارای فروشگاه ها با برندهایی مانند Levi’s، H&M، Guess وBalmain است. مانند بسیاری از فیلمهای موفق که تهیه کنندهها و کارگردانها تصمیم میگیرند تا ادامه آن را بسازند، پس از تجربه موفقی که چینیها در نخستین عمده فروشی بزرگ خود در دبی داشتند، تصمیم گرفتند مرکز خرید دوم را نیز احداث کنند. لازم است بگوییم که در سال ۲۰۱۰ این مرکز خرید موفق به کسب عنوان بهترین مرکز خرید دنیا شود. دبی مال در سال 2010 موفق شد عنوان «بهترین مرکز خرید دنیا» را کسب کند. همانطور که گفتیم مرکز خرید دبی مال یکی از بهترین مراکز خرید دنیا است از همین مزایا و امکانات این مرکز خرید آنقدر زیاد و جامع است که بازدیدکنندگان را نه تنها برای خرید بلکه برای تفریح به سمت خود جذب می کند. همانطور که در بالا ذکر کردیم، یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا را می توان دبی مال دانست. دبی مال در مجموع شامل ۱۲۰۰ فروشگاه، ۲۲ سینما، ۱۲۰ رستوران و کافه، یک اسکیراه درون ساختمان، مراکز تفریحی و بازیهای الکترونیکی، مراکز آموزشی، هتلها و بسیاری از امکانات دیگر است. البته در دبی مراکز خرید دیگری نیز وجود دارد که هر یک مزیتها و قابلیتهای خود را دارند، اما دبی مال به دلیل موقعیت مرکزی، امکانات فراوان، طراحی و ساختار شگفتانگیز و برندهای معتبر، یکی از بهترین مراکز خرید دبی و حتی جهان است. موقعیت مرکزی هتل آدرس بولوارد دبی باعث میشود تا مهمانان به راحتی به مراکز خرید معروف مانند دبی مال، برج خلیفه و مناطق دیگری که از جاذبههای شهری دبی محسوب میشوند، دسترسی داشته باشند.

همچنین، شهر دبی یکی از مهمترین مراکز خرید جهان است و مجتمعات تجاری بزرگی مانند مجتمع تجاری دبی مال، مول دبی، و امارات مول در آن وجود دارد. هتل منزیل داون تاون یکی از بهترین هتل های چهار ستاره دبی نزدیک به دبی مال است که حدود 1 کیلومتر با آن فاصله دارد. ساحل جمیرا 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد و بازار Manzil به هتل متصل است. هتل رامادا داون تاون تقریبا در فاصله 2 کیلومتری دبی مال قرار گرفته است. این مرکز خرید تنها بلومینگ دیلز در شهر را دارد و فروشگاه شارلوت تیلبری که اخیراً افتتاح شده است، یکی از چندین فروشگاه منحصر به فرد دبی مال است. این مرکز خرید که در ۴ نوامبر ۲۰۰۸ افتتاح شده، همچنین عنوان پربازدیدترین مرکز خرید جهان را نیز یدک میکشد، به طوری که دست کم تخمین زده میشود در سال ۲۰۱۱، ۵۴ میلیون نفر از این مرکز دیدن کرده و از امکانات بینظیر آن بهره بردند. با افتتاح دبی مال زبیل در سال 2019، این مقصد حتی بزرگتر شده است. حتی میتوانید میمونهای درختی را ببینید که با دم بلند خود از شاخههای درختان آویزان شدهاند و با آرامش تاب میخورند. این دهکده مانند شهرکی است که در آن، نمادهایی از کشورهای گوناگون از سراسر دنیا در غرفههایی به شکل بناهای معروف این کشورها ایجاد شدهاند.

در این برج 828 متری یک طبقه به اثرات هنری اختصاص داده شده تا یک پیوند فرهنگی بین جوامع بین المللی ایجاد شود. این شرایط شیوخ اماراتی را به فکر ایجاد منطقهای گردشگری انداخت. به هر حال، رسیدن به دبی مال بسیار راحت است و شما با استفاده از روشی که بهترین گزینه برای خودتان است، به راحتی به دبی مال خواهید رسید. هر چند که برای کودکان بین 3 تا 12 سال این هزینه کمتر است. صرفه جویی در وقت و هزینه ها: با اقامت در هتلی نزدیک به مرکز خرید دبی مال، شما به راحتی و با صرف زمان کمتر و بدون نیاز به پرداخت هزینه حمل و نقل می توانید به دبی مال برسید. معماری و طراحی زیبای دبی مال، باعث شده تا این مرکز خرید تبدیل به یک جاذبه گردشگری مهم در دبی شود. نزدیکی دبی مال به هتلهای لوکس و مشهور شهر باعث شده که افراد بهراحتی و با استفاده از ترانسفر هتل به این مرکز خرید دسترسی داشته باشند. درون مرکز خرید سیگار نکشید. در مرکز خرید دبی مال انواع و اقسام برندهای معروف دنیا و همین طور بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه در حال فعالیت هستند علاوه بر خرید بازدیدکنندگان از این مرکز خرید می توانند از امکانات تفریحی بسیار زیادی که در آن وجود دارد بهره ببرند. مرکز خرید دبی مال یکی از بهترین مراکز خرید جهان است که از همه لحاظ میتواند خریداران را مجذوب خود کند، بهطوریکه افراد از گشت و گذار در آن خسته نمیشوند چراکه هم امکانات تفریحی فوقالعادهای دارد و هم دارای طراحی پیشرفته است.

باو جود این که این سالن سینما بسیار لوکس و دارای امکانات بالایی است بازهم مجهز به یک سالن ویژه می باشد که اسم آن را پلاتینیوم سوئیتز گذاشته اند و امکانات ویژه تری در آن منتظر شماست. از جمله امکانات هتل رامادا داون تاون دبی می توان رستوران ها و کافههای متنوع، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سالن ورزشی، اتاق جلسات و تجهیزات کنفرانس، مرکز تجاری و سرگرمی های متنوع را نام برد. در این قسمت میتوانید امکاناتی از جمله بالشت، پتو و انواع خوردنی و نوشیدنی را دریافت کنید. استفاده از اتوبوس: شما میتوانید از اتوبوسهای عمومی شهر دبی برای رسیدن به دبی مال استفاده کنید. یک راه آسان برای رسیدن به آن، سوار شدن به مونوریل پالم جمیراست که شما را در ایستگاه آتلانتیس آکواونچر پیاده میکند. برای تجربه این فعالیت، باید از کلاه ایمنی سفارشی استفاده کنید، که در درجه اول به تنفس راحت شما در زیر آب کمک میکند و در عین حال موهای شما را خشک نگه میدارد. در مرکز خرید دبی مال به غیر از این که شما می توانید یک دل سیر از بهترین برندهای دنیا خرید کنید، می توانید از بهترین تفریحات دبی و همچنین خاورمیانه هم برخوردار باشید، که یکی دیگر از این امکانات تفریحی شبیه سازی پرواز به کمک یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی جهان می باشد، مخصوصا پروازهای بیزینس کلاس که تجربه ای بسیار متفاوت اند. به محض ورد، بناهای فانتزی، ترکیب رنگها و گوناگونی معماری ساختمانها توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، هر طرف را که نگاه کنید، خودتان را در گوشهای از دنیا خواهید دید. لازم نیست حتما اهل خرید باشید تا دبی مال برای تان جذاب جلوه کند؛ این فروشگاه مراکز تفریحی گوناگونی نظیر باغ وحش، آکواریوم، زمین یخی و… دور از باور هم نیست شهری که چندین مجموعه تفریحی هیجان انگیز، مراکز خرید بی نظیر و همین طور شرایط اقامتی بسیار مناسبی را برای گردشگران در نظر گرفته بتواند رتبه خوبی را هم در جذب کردشگر بتواند برای خود کسب کند.

این هتل با طراحی شیک و مدرن، امکانات لوکس و خدمات بی نظیر، تجربه اقامت لذت بخشی را برای مهمانان فراهم می کند. اسناد و مدارک پیشنهادی که در اثبات احراز شرایط لازم و قصد بازگشت به متقاضی کمک می کند مطابق فهرست زیر است. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و از خواندت آن لذت برده باشید. مرکز خرید دبی مال بخش های مختلفی دارد که برای آشنایی بیشتر با آن ما در ادامه ی این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم تا درباره آن بیشتر خدمتتان اطلاعات لازم را ارائه دهیم. اگر از جمله افرادی هستید که لباسهای مارک میپوشید و به دنبال پوشاک شیک هستید، مرکز خرید دبی مال یکی از بهترین گزینهها برای شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تجهیزات اسنورکلینگ را بپوشید، در قفس امن در آکواریوم شیرجه بزنید و بیش از ۷۰ گونه دریایی مختلف از جمله ۳۰۰ کوسه و سفره ماهی را از فاصله نزدیک چند سانتیمتری تماشا کنید. در این آکواریوم صدها گونه آبزی زندگی می کنند و از جمله حیواناتی که در این آکواریوم هستند می توان به کوسه ها و تمساح هایی که در آن وجود دارد نیز اشاره کرد. آکواونچر آتلانتیس دبی نیز مانند جینو پارادایس که پارک آبی تفلیس گرجستان است، برای کودکان امکانات مجزا و مخصوص وجود دارد؛ همچنین رستوران های متنوع، محیطی زیبا و جذاب را در این پارک آبی آکواونچر فراهم ساخته تا گردشگران زمانی را فارغ از یک محیط معمولی تجربه کنند. تمامی امکانات این مجموعه با کیفیت خیلی بالا و به صورت VIP ارائه میشوند که باعث شده سینما ریل دبی تبدیل به بزرگترین و مجهز ترین سینما های کل امارات متحده عربی شود. این سینما یکی از چهار شعبه سینما ریل دبی است و دارای 22 پرده سینمایی می باشد و انواع فیلم های مطرح دنیا را به نمایش میگذارند.

شکی نیست که دبی یکی از جذاب ترین شهرهای جهان از نظر گردشگران است و در تمام ماه های سال توریست های بسیاری از سراسر نقاط جهان برای جشنواره خرید دبی ، پارک های آبی دبی ، مراکز خرید بزرگ و دیدنی با اجناس ارزان و با کیفیت ، هتل ها و تفریحات لوکس مانند سینما ریل ، تجربه پرواز با تور هلی کوپتر دبی و مابقی تفریحات بی شمار دبی راهی این شهر می شوند . با رفتن به این سرزمین ماجراجویی می تواین در صورت داشتن ماشین آنرا به راحتی در پارکینگ بزرگ آنجا نگه دارید، همچنین اگر دارای وسایلی می باشید که امکام به داخل بردن آنها وجود ندارد می توانید به راحتی و با خیال آسوده آنها را به صندوق امانات مجموعه سپرده و به تفریح خود بپردازید و بعد از به اتمام رسیدن بازدید خود انها را از مسئول مربوطه پس بگیرید. این مرکز خرید همچنین دارای ۱,۲۰۰ فروشگاه، هتلی با ظرفیت ۲۵۰ اتاق لوکس، ۱۲۰ رستوران، ۲۲ سینما، اکواریوم، پیست اسکیت سواری، فضای پارکینگ با گنجایش ۱۴,۰۰۰ ماشین و بیشمار دیدنی و امکانات جالب توجه دیگر است. یکی دیگر از امکانات این مجموعه هم بخش Real Junior است که مختص کودکان طراحی شده است.

دبی مال (Dubai Mall)، درست در نزدیکی برج ۸۲۹ متری خلیفه، در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار، معادل ۳۵۰ هزار مترمربع احداث شده است. پروژههای اعمار شامل برج خلیفه (Burj Khalifa)، برج العرب (Burj Al Arab)، دبی مارینا (Dubai Marina)، دبی مال (Dubai Mall)، برج دبی (Dubai Creek Tower) و بسیاری از پروژههای دیگر در دبی و سراسر جهان میشود. برای ورود به این برج باید حتما اتاقی را رزرو کرده باشید، یا هزینه ورودی پرداخت کنید. این مجموعه اولین پارک آبی است که گواهینامه ایزو (استانداردسازی کامل وسایل) را دریافت کرده است. معرفی کامل شهر دبی - با مدرن ترین کشور خارمیانه آشنا شوید! جذاب ترین بخش موزه عتیقه دبی، سوغاتی های مختلف از کشور های متفاوت دنیا است. این شرکت بیش از ۲۰۰ پروژه در بیش از ۱۶ کشور جهان دارد و در صنعت ساخت و ساز و توسعه ملک در خاورمیانه و جهان به عنوان یکی از پیشگامان شناخته میشود. این شرکت از تیمی متشکل از هنرمندان پرشور، طراح، زرگر و متخصص مینا تشکیل شده است. موزه آینده دبی همانندی چشمی با روکش از فولاد ضد زنگ و پوسته ای نرم و یکپارچه طراحی شده است. همچنین دبی مال دسترسی مستقیم به مرکز خرید پنج ستاره دارد که تجربه خریدی یکپارچه را برای مهمانان هتل تضمین میکند. این هتل با اتاق ها و سوئیت های مدرن و شیک و موقعیت مکانی عالی خود در قلب شهر دسترسی آسان به مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری را فراهم میکند.

موقعیت مکانی عالی، نمای زیبای اتاق ها و استخر اینفینیتی روی پشت بام ازویژگی های خاص این هتل می باشد. سه پل بر روی نهر برای اتصال قسمتهای مختلف شهر به یکدیگر و تسهیل روند حرکت از طریق پل القرهود، پل آل مکتوم و تقاطع بیزینسبی وجود دارد. فرودگاه های دبی از نظر متراژ باهم تفاوت های بسیاری دارند که فرودگاه آل مکتوم رکوردار بزرگترین فرودگاه جهان است. قطعا با برج خلیفه دبی که آن را به عنوان بلندترین برج جهان می شناسند، جالب است بدانید که ساخت برج خلیفه یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه های امارات متحده عربی به حساب می آید و بخش های متعدد و گسترده ای هم دارد. لذت غذا دادن به این سفره ماهی ها تجربه ای است که حتما باید آن را خودتان لمس کنید. این شهر میزبان یکی از بزرگترین فرودگاههای جهان، فرودگاه بینالمللی دبی، و نیز یکی از بالاترین برجهای جهان، برج خلیفه، است. رکوردی که دست نیافتنی بودنش، با تکمیل تدریجی آسمانخراش جاهطلبانهٔ عربستان (ملقب به برج جده)، که در مطلب بلندترین برج جهان به آن اشاره کردیم، به سرعت در حال کمرنگ شدن است. با توجه به جذابیت های فراوانی که دبی مال برای گردشگران دارد اقامت در نزدیکی این قطب گردشگری دبی دارای اهمیت است و بسیاری ترجیح می دهند در یکی از هتل های نزدیک دبی مال اقامت داشته باشند. با ساحل پاک و زیبای خود، آبهای شفاف و جذابیت فراوان، ساحل الصفوح در دبی یک بهشت ساحلی واقعی است. این مسجد مخصوصا وقتی که در شب نورافکنهای آن روشن میشود، از جذابیت ویژهای برخوردار میشود. اندازه داخلی این مسجد کوچک است و ظرفیت آن فقط ۲۰ نفر است و بقیه افراد عموما در حیاط آن جای میگیرند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اجاره ماشین در دبی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.