دبی نیز با داشتن اوت لت های گوناگون این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است. با رفتن به فروشگاه دی تو دی دبی می توانید هر نوع کالایی از وسایل الکترونیکی گرفته تا لباس را خریداری کنید. از این ایستگاه تا فروشگاه دوبای فستیوال حدود 40 دقیقه پیادهروی فاصله دارید؛ اگر راه رفتن برای شما خسته کننده میباشد میتوانید از تاکسی نیز استفاده کنید. اگر هم در یکی از رزرو هتل در دبی اقامت دارید که از این سرویس ها بهرمند نیستید میتوانید با اتوبوس خط 66 و 67 خود را به ایستگاه المنهاد2 رسانده و از این اوت لت بازدید نمایید. متروی دبی از دو خط اصلی تشکیل شده است؛ خط قرمز و خط سبز رنگ. کیدزانیای یکی دیگر از محبوبترین مقاصد برای کودکان نیز در دبی مال واقع شده است؛ که کودکان و خردسالان میتوانند در یک محیط شهری واقعگرایانه، حرفههای مختلف را تجربه کنند و خلاقیت و مهارتهای تصمیم گیری خود را تقویت کنند. پولنیوز - برجالعرب یکی از بلندترین ساختمانهای جهان در دبی، میزبان جلوهای دیگر از تجملات و ثروت است؛ کاپوچینو با طلای واقعی!در دنیای امروز میتوان گفت دبی واقع در امارات متحده عربی مترادف کلمه تجملات است و جاهای کمی در دنیا وجود دارند که هتلی مانند برجالعرب، مجللترین هتل جهان، داشته باشند. در کل، دبی با تفریحات آبی برای شنا و مراقبه کامل و بهترین مکان های شنا و مراقبه خود، شما را به دور از عوامل تنش در صحنه هفته کاری همگانی غرق در خود کنید، و تجربه خود را با آب و هوای بسیار گرم و خوش آب و هوا خلیج فارس لذت بخش کنید.

دهکده جهانی دبی؛ دور دنیا در چند ساعت - کجارو در این مقاله قصد داریم تا بهترین مراکز خرید دبی را به صورت کامل به شما معرفی کنیم تا بتوانید بین آن ها انتخاب کاملی داشته باشید. کمی به پاسخ این سوال فکر کنید، حتما چیزهایی را پیدا خواهید کرد که در حیطه علایق شما باشد. موزه آینده که در بزرگراه شیخ زاید دبی و در فاصله کمی از برج خلیفه واقع شده است، به چالش ها و فناوری هایی که دنیای آینده را شکل می دهد، خواهد پرداخت. اما گاهی تنوع زیاد فروشگاه ها ممکن است کمی گیج کننده و خسته کننده باشد. البته همان گونه که قبلا هم توضیح دادیم ، تمامی این اجناس از برندهای روز دنیا محسوب نمیشوند و ممکن است برای اشخاصی که ملاکشان تنها خرید برند های خاص باشد مناسب نباشد و اغلب این اجناس به دلیل این که در فروشگاههای اصلی شهر به فروش نرفته اند به این مکان انتقال داده شده است که با تخفیف های ویژه به فروش برسند و با قیمتی به مراتب کمتر در اختیار مشتریان و شما عزیزان علاقه مند قرار داده می شود . یعنی شما دسترسی آسانی به تمامی اجناس برند با تخفیف های ویژه خواهید داشت. بر خلاف دیگر شهر های معروف گردشگری دنیا که به واسطه جاذبه های تاریخی و طبیعی خود معروف شده اند، این شهر کوچک به واسطه جاذبه های مصنوعی خود که با تکیه بر سرمایه های نفتی اش خلق شده اند، به شهرت رسیده است. شما میتوانید با این تورهای بالن سواری ساعت ها بر فراز آسمان دبی باشید و بهترین مناظر دیدنی را برای خود خلق کنید. همانطور که گفتیم دبی به عنوان یکی از تفریحی ترین مناطق در نزدیکی ایران محسوب می شود و سالانه مسافران ایرانی زیادی با بهترین تور دبی به این شهر زیبا سفر می کنند.

کانسپت این برج همانطور که پیداست برگرفته از طرح بادبان کشتی است، که نمادی از کسب و کار در گذشتهی دبی می باشد. این بنا که در هفت طبقه بدون ستون طراحی شده است، بیش از ۳۰ هزار متر مربع مساحت و ۷۷ متر ارتفاع دارد. مجموعه اوت لت دبی که در محدوده ای به مساحت 9،800،000 متر مربع در دبي لند واقع شده است و جزو مناطق گردشگری دبی نیز به شمار می رود . همچنین اگر میخواهید علاوهبر لذت بردن از آبوهوای مطلوب فصلهای سرد این شهر، سفری مقرونبهصرفه نیز داشته باشید، بازه زمانی ماههای آذر تا بهمن، بهترین زمان برای سفری خاطرهانگیز به این شهر است. مسافران اگر از سمت دریا به برج العرب نگاه کنند یک صلیب در نمای شمالی آن به چشم میخورد که باعث بحث و جدلهای زیادی در میان بزرگان امارات متحده عربی شد. امروزه در کشور امارات عربی و شهر دبی سازههایی را مانند برجها، هتلها، مراکز خرید، پارکها و مراکز تفریحی میبینیم که بسیار لوکس و زیبا طراحی شدند که خدمات فراوانی را برای رفاه مسافران و گردشگران ارائه میدهند. علاوه بر خرید، اوت لت مال دبی به مشتریان خود تفریحات مختلفی نیز ارائه میدهد. دبی علاوه بر داشتن هتل های چند ستاره و لاکچری، هتل های دو یا سه ستاره نیز دارد که کیفیت آن ها در سطح خوبی قرار دارد. این پارکها از آن دسته با کیفیت و جذابیت فراوانی هستند که گردشگران را به سمت خود جذب و دگرگون میکنند. گفته میشود در سال حدود 30 میلیون گردشگر از این پاساژ دیدن میکنند. در کل این پاساژ حدود 240 مغازه وجود دارد که گاهی تا 90% قیمت را به شما تخفیف خواهند داد.

حالا اما دوبی فقط چند پاساژ زیبا نیست و مراکز دیدنی بسیاری دارد که همه با بالاترین استانداردهای جهانی ساخته شدهاند.بازارهای سنتی، فرهنگ نه چندان غریبه برای ما ایرانیان، رستوران های لاکچری و پاساژهای شیک، همه و همه می توانند چند روز فوق العاده را در قالب یک تور برای شما ثبت کنند. شما نیز میتوانید با شرکت و غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک ( IATF ) امارات متحده عربی- دبی محصولات خود را به شرکت های اروپایی و آسیایی معرفی کنید و سهمی در این صنعت نساجی و تولد پارچه امارات عربی داشته باشید. اوت لت ویلیج دبی با نمایی ایتالیایی، دارای معماری قرون وسطای اروپایی میباشد. این آکواریوم میتواند جای خوبی برای آشتی دادن بچه با جهان زیر آب و موجودات آن باشد یک باغ وحش با تنوع زیاد از ماهیهای بیخطر و کوچک گرفته تا کوسههای قاتل! درياچه خورد حلايب بزرگترين درياچه در امارات متحده عربي است که به دلیل جاذبه های طبیعی آن برای تمرین ورزش های آبی و استخراج نما نیز شناخته شده است. حالا که ایام نوروز هم فرارسیده مسلماً سفرهای نوروزی به دبی نیز آغاز میشود. دبی مال یکی از مهمترین مراکز خرید در دبی و جزء جاذبههای گردشگری این شهر محسوب میشود. اگر در فکر یک سفر ارزان به دبی هستید، بازدید از این جاذبههای دیدنی را به شما پیشنهاد میکنیم. این مراکز خرید دارای انواع امکانات تفریحی و رفاهی، جاذبههای گردشگری مانند آکواریوم، سینما، فودکورت، کافه، شهربازیها و غیره هستند. اما آیا تا به حال به اقامت در هتلی که از لحظه ورود بسیار باشکوه به استقبال شما آمده و در طول مدت اقامت لوکسترین امکانات را ارائه دهد فکر کردهاید؟

علاوه بر این، فروشگاه های پوشاک بچه گانه ای را پیدا خواهید کرد که لباس های شیک می فروشند تا بچه های کوچک شما را شیک پوش کنند. در حالی که تفریحات هیجان انگیز و پرماجرایی برای بزرگسالان در پارک موجود است، یک محل ویژه کودکان نیز وجود دارد که بچه های کوچک می توانند از آن لذت ببرند، علاوه بر این، برای کسانی که تمایل به استراحت و ریلکس کردن دارند یک ساحل خصوصی ۷۰۰ متری در این پارک اختصاص یافته است. پارک آبی وایلد وادرز نیز از دیگر مجموعه های بسیار مهم و پر طرفدار است که در دبی قرار دارد. این طوقه از فولاد باکیفیت و محکمی تشکیل شده که در صنایع اتمی به کار رفته است. این مرکز خرید نه تنها به دلیل بوتیکها و مغازههایی که دارد، بلکه به خاطر ظاهر و دکوراسیون خاص و ویژه خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ساحل زیبا در دبی در نزدیکی تلاش محلی واقع شده است و محبوبیت خود را به خاطر فوقالعاده بودن طبیعت خود و برخی از بهترین رستورانهای دریایی در دبی پیدا کرده است. باید خاطر نشان کنیم که این موزه بزرگترین موزه خیالات و توهمات در سراسر جهان است و از نمونههای قبلی خود که برای اولین بار در زاگرب، در کشور کرواسی افتتاح شد به مراتب بزرگتر و مجهزتر است. دبی با شنا در آب های شفاف و گرم خلیج فارس مشهور است.

این ایستگاه با خط قرمز و سبز متروی دبی در ارتباط است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این فروشگاه ایستگاه Emirrates در خط قرمز رنگ (به سمت ایستگاه Rashidiya) میباشد. شما به راحتی با پیاده شدن از ایستگاه متروی Deira City Centre به این بازار دسترسی خواهید داشت. شما میتوانید با استفاده از ایستگاه مترو 1 به ایستگاه BurJuman بروید. بر اساس گزارش trade Arabia، وی در ادامه سخنانش میگوید: این موزه میتواند بهترین تجربه ممکن را برای دانشمندان، طراحان، مهندسان، کارشناسان، مخترعان و افراد با ذهن خلاق به ارمغان بیاورد. در موزه دبی بخشی را برای نمایش ظروف نفیس و قدیمی در نظر گرفتهاند. ضمنا فصل بهار بعد از فصل پاییز، دومین فصل مناسب برای سفر به این کشور است و از این جهت می توانید تفریحات ساحلی و آبی جذابی را تجربه کنید. اگر شما هم قرار است که به دبی سفر کنید و از امکانات تفریحی بی نظیر دبی استفاده کنید، اول به شما تبریک می گوییم و دوم به شما توصیه می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با بهترین اماکن تفریحی دبی آشنا شوید و از جهتی با هزینه های تفریح دبی و قیمت بلیط شهربازی ها و پارک های آبی دبی نیز آشنا شوید. بی شک یکی از لذت بخش ترین لحظات سفر، خرید کردن و پرسه زدن در مراکز خرید گوناگون است. ابن بطوطه تنها یک مرکز خرید نیست، گویی یک مکان فرهنگی تاریخی است. این مرکز خرید در اتوبان العین دبی واقع شده است و اولین مرکز خرید اوت لت (مرکز خرید مخصوص به فروش لباس های قدیمی برندهای معروف) در خاورمیانه محسوب می شود. اوت لت مال دبی در دبی لند و در جاده العین واقع شده است.

گفتن اینکه اینجا یک مرکز تجاری است در واقع کلمه درستی نیست. ۹۰ رستوران، کافه محلی و بینالمللی و یک سینما ۱۸ صفحهای است بخشی از امکانات این مرکز خرید است. مراکز خرید در دبی حال و هوای دیگری داردو شما در این بازارها در کنار خرید میتوانید از امکانات تفریحی آن استفاده کرده و لذت ببرید. این استخر که به صورت رایگان می باشد در نزدیکی ساحل قرار دارد که منظره زیبایی را در اختیار مهمانان قرار می دهد و شما به آسانی به ساحل شنی دسترسی خواهید داشت. لیستی از مهمترین مراکز خرید در دبی را همراه با آدرس و امکاناتی که دارند در اختیار شما قرار داده ایم. آنها را جمع آوری کرده و در این اوت لت ها با قیمت باورنکردنی به فروش میرسانند. این اوت لت فروشگاهی با قیمت های پایین از طراحان لباس معروف از میلان، پاریس، لندن و نیویورک است. آریش، به خانه هایی گفته می شود، که با برگ خرما و تنه درخت ساخته شده اند. ساحل جمیرا دبی واقع در امارات متحده عربی قطعا یکی از زیبا ترین و هیجان انگیز ترین مکان های گردشگری دنیا می باشد، بلو واترز نام جزیره ای در نزدیکی ساحل جمیرا است که به عنوان یکی از زیبا ترین جزایر مصنوعی امارات متحده عربی شناخته می شود، جزیره بلو واترز شامل مجموعه ای از کلکسیون لوکس ترین سازه ها و ارائه دهنده لوکس ترین خدمات حداقل در سطح امارات متحده عربی و کل خاور میانه است.

ساحل بلک پالاس ( قصر سیاه) دبیاین ساحل بهخاطر موقعیتش در کنار یکی از اقامتگاههای سلطنتی دبی، به نام ساحل کاخ / قصر سیاه شناخته میشود، پیدا کردن این مکان با اتومبیل ممکن است سخت باشد، اما آرامترین آبها و خیرهکنندهترین غروبهای خورشید را در شهر ارائه میدهد. Sun & Sand Sports که بزگترین خرده فروشی ورزشی در خاورمیانه می باشد، هر کالایی از تی شرت و تجهیزات شنا گرفته تا دوچرخه و وسایل گلف در آن عرضه می شود. یکی از بهترین مکان های شنا در دبی، شاطئ دِییره است، که جمعیت شهری شامل می تواند به آسانی از آن بهره برد. ۳. باشگاه گلف امارات: علاقه مندان به بازی از جلوههای بصری فوق العاده و طراحی هوشمند این چوب گلف که توسط افسانه، نیک فالدو طراحی شده است، لذت میبرند. بیش از 50 نمایشگر جدید از جمله یک تمساح قاتل 14 فوتی، یک مدل چوب کبریت ساخته شده از یک میلیون چوب کبریت و حتی نمایشی از “پاهای پول” کریستیانو رونالدو در معرض نمایش است. زمین هتل دارای یک زمین بازی و یک باغ دوست داشتنی است. نکته جالب دیگر این که وزن هرکدام از پره چرخ های این مجموعه به 5 تن میرسد و طول هرکدام هم برابر با یک زمین فوتبال و یا حتی بیشتر است. یعنی جایی که بهترین کالاهای برند در نمایندگی های خود با قیمت اصلی به فروش می رسیدند را می توانید روزهای دوشنبه در این اوت لت این با قیمت های باور نکردنی خریداری کنید. موزه آینده دارای سه بخش اصلی است: تپهٔ سبز، ساختمان و فضای خالی.

در این مرکز خرید با قیمت بسیار ارزانتر از شعبات اصلی میتوانید تهیه نمایید. اگر بعد از این همه فعالیت بدنی و ورزش گرسنه شدید هم اصلا نگران نباشید، ونهای رنگارنگ غذا با منوهای مختلف و غذاهای خوشمزه در انتظار شما هستند. اوت لت ها این امکان را برای شما فراهم می کنند تا تمامی اجناس و برند ها را یکجا ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. از جمله امکانات این هتل مجلل میتوان به دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، مبلمان راحتی، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی در تمامی اتاقها اشاره کرد. میتوانید ساعت ها در این پارک پیاده روی کنید و کودکانتان را با امکانات مفرحی که در پارک قرار گرفته سرگرم کنید . از این فعالیتهای جدی که بگذریم، پارک مشرف امکانات دیگری هم برای بازی کودکان، شنا، انواع ورزشها، و پیادهروی دارد که میتواند روز شما را هیجانانگیزتر کند. با خرید از این اوت لت روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر فنجانی قهوه یا چای و همچنین کوپن تخفیف به عنوان هدیه به شما داده خواهد شد. در واقع قیمت اجناس فروشگاه ویوا دبی به قیمت عمده است و با این حساب می توان گفت که یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید سوغاتی ارزان در دبی است. بازار مرشد (Bazaar Guide) را میتوان به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین عمده فروشی دبی معرفی کرد.

همچنین در این پارک میتوان مجسمه های بسیار شگفت انگیز و نورانی را دید که وسایل بازیافتی مانند قوطی های دارو و LED با استفاده از لامپ های کوچک بطری های بلااستفاده ساخته شده اند. دبی مال را نه تنها میتوان معروفترینِ مراکز خرید دبی بلکه یکی از مشهورترین و حتی بزرگترین مرکز خرید در جهان دانست. دیگر یکی از نقاط مهم تفریحی آبی در دبی، منطقهی کریک بیچ است. یک پارک فناوری بی نظیر و اعجاب انگیز است و تجربه یک سرگرمی همه جانبه را در 12 منطقه ی طراحی شده اش برای افراد در هر سنی فراهم می کند. چون دبی شهر سرگرمی ها و تفریحات بی پایان و یکی از بهترین مقصدهای گردشگری دنیا است. خوب است بدانید که این مرکز خرید بزرگ، مسیر ورود شما به برج خلیفه و آکواریوم دبی نیز هست. فلای دبی همچون تمامی ایرلاین های این کشور امکان خرید بلیط هواپیمای فلای دبی را نیز برای شما فراهم کرده است. اتوبوس های شاتلی هستند که شما را از تمامی نقاط دبی، مستقیم به این مرکز خرید می برند. در این بخش ما به شما مراکز خرید ارزان قیمت دبی و لوکسترین مراکز خرید دبی را معرفی خواهیم کرد. اوت لت به معنای محلی است که برندهای کمتر شناخته شده در آن وجود دارند و تا حد بالای خرید ارزان قیمت را به مشتریان ارزه میکنند. در این مرکز خرید، یکی از بزرگترین آکواریومهای جهان، با نام Dubai Aquarium & Underwater Zoo و با 33 هزار موجود زنده آبی وجود دارد که بیشتر مراجعه کنندگان برای دیدن آن به دبی سفر میکنند. همچنین این مجموعه نیز دارای شیب های آرام برای کسانی که مبتدی و تازه کار هستند ، نیز است و همچنین تعداد زیادی مربی حرفه ای که در صورت نیاز شما آماده همکاری با اسکی بازان و اسنوبرد سواران می باشند ، اسکی سوارها می توانند به پایین شیب منتقل شوند و تله کابین چهارنفره و یدک کش ها آن ها را برای دور بعدی به بالا انتقال می دهند .

مکانهای دیگری برای شنا مثل شاطئ ناجد، دریاچه القدرة و استخر اسپورتس و از طرفی برای نگاه به مناظر، سقف جهان برج بلندبلاگارد، دبی بال دار در چابکس و تله های فراوان هستند که به قتل رسیدن هر دو علاقه مندان به شنا و سفر به مناطق طبیعی در شهر دبی را به صورت پویا تر ترکیب خواهند کرد. امارات متحده عربی یکی از کشورهای عربی است که ابوظبی رتبه دار اول در وسعت و بزرگی و دبی رتبه دار دوم از این حیث می باشد که هر کدام دیدنی های بسیاری را به خود اختصاص داده و به واسطه ی آن گردشگران زیادی را هر ساله به خود می بینند. دبی نیزچرخ و فلک چشم دبی را ساخته است و ادعا می کند که این چرخ و فلک رتبه ی اول را در بلندترین چرخ و فلک دنیا را دارد . اوت لت مال دبی( dubai outlet mall) یکی از بهترین مکان ها در شهر دبی برای خرید اجناس برند با تخفیف های باور نکردنی است. لازم به ذکر است که این قیمت ها در مقایسه با قیمت موجود در فروشگاه های دیگر دبی بسیار کم و مناسب هستند. برجمان محل فروش وسایل لوکس و گران قیمت بوده. تنها تفاوتش این است که برندزفوریو یک فروشگاه است که در آن لباس های برندهای مختلف در زیر یک سقف به فروش می رسد. وافی مال یکی محبوبترین مراکز خرید دبی است که دارای 200 فروشگاه است. در مرکز خرید وافی میتوانید تعداد زیادی بوتیک پیدا کرد که در زمینه مد کار میکنند و همچنین شماری از برندهای بینالمللی نیز در این مرکز شعبه دارند. در مرکز خرید وافی دبی بیش از 350 مغازه قرار دارد که به فروش اجناس مختلف با برندهای بین المللی و محلی می پردازد.

این را یادتان باشد که شما با مراجعه به فروشگاه دی تو دی دبی میتوانید اجناس را با 30% تا 70% تخفیف تهیه کنید و با این حساب بازدید نکردن از آن در تور دبی یک اشتباه محض است. شایان ذکر است که سالانه بیش از بیست میلیون نفر از این اوت لت و مرکز خرید دبی بازدید مینمایند. این بازار حدود 9 میلیون بازدید کننده در سال دارد. در این شهر، مکانهای زیادی برای شنا، سراسر کوه و باغها و مراکز تفریحی در دسترس هستند. در این شهر، آبی پارکها روزانه هزاران گردشگر را به خود جذب میکنند. افرادی که به فوتبال، والیبال و کایاکرها علاقهمند هستند این ساحل را انتخاب میکنند. دبی شهر بزرگی است که مراکز خرید بسیار زیادی دارد ، از مراکز خرید بسیار لوکس مانند مرکز خرید برجمان که برندهای روز دنیا را به فروش می رسانند گرفته تا مراکزی پرطرفدار مانند اوت لت مال دبی که بهشت افرادی است که به دنبال تخفیف های وسوسه انگیز و قابل توجه در این کشور هستند . در این بازار قایق هایی بر روی آب قراردارند که انواع صنایع دستی و برندهای روز دنیا را به فروش می رسانند. مرکز خرید ویلیج دبی از مهمترین اوت لت های شهر دبی است که بیش از 450 برند معتبر دنیا از جمله کلوین کلین، آدیداس، روبرتو کاوالی، دانهیل در آن فعالیت دارند. بیشتر بخوانید: شرایط اخذ ویزای توریستی دبی چگونه است؟ طوری که بیشتر از خرید از خرده فروشی ها مایل خواهید بود که وقت خود را در رستوران های آن صرف کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خودرو اجاره ای دبی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.