مراقبت از پوست و مو یک تخصص است که یادگیری آن تنها از طریق شرکت در دوره آموزش پاکسازی پوست صورت زیر نظر متخصصان حرفه‌ای امکان پذیر است. استفاده از روش‌های خانگی و بدون مشورت متخصصان می‌تواند بسیار خطرناک باشد و باعث به وجود آمدن بیماری‌های پوستی شود. خوشبختانه این روزها اغلب خانم‌ها متوجه اهمیت این موضوع شدند و کارهای تخصصی مراقبت از پوست خود را به کارشناسان حرفه‌ای می‌سپارند. شرکت در دوره حرفه‌ای آموزش مراقبت از پوست می‌تواند به شما کمک کند یک منبع درآمد ثابت و قابل اتکا داشته باشید. این دوره‌ها باید توسط متخصصان با تجربه برگزار شود که در طول دوره تجربیات خود را در قالب یک دوره حرفه‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند. آکادمی فلدورا به عنوان اولین و برترین آکادمی پوست و موی ایران دوره تخصصی مراقبتی خود را زیر نظر بهترین مدرسان برگزار می‌کند.

دوره آموزش پیشرفته مراقبت از پوست توسط بنده، فاطمه حبشی مدیریت سالن VIP لی لی و به صورت حضوری و عملی ارائه می‌شود. در پایان دوره به کسانی که موفق شوند آموزش خود را با موفقیت پشت سر بگذارند، مدرک بین المللی و فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود. مدرک ارائه شده دارای کد رجیستری است و قابلیت استعلام دارد.

در این دوره هنرجو با انواع پوست، راهکارهای مراقبتی متناسب با آن آشنا شده و پس از آن کار با جدیدترین دستگاه‌های مراقبت از پوست صورت را می‌آموزد. در نهایت با پکیج‌های فوق حرفه‌ای و تخصصی مراقبت از پوست آشنا می‌شود تا بتواند خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه دهد.

آموزش‌های این دوره تمامی مباحث آموزش پاکسازی پوست را برای افراد مبتدی تا فوق حرفه‌ای با کمک جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا آموزش می‌دهد و به دلیل اینکه حالت کارگاهی و عملی دارد کمک می‌کند هنرجویان روی مباحث مختلف تسلط کامل پیدا کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.