آیا تا به حال از بهترین اسپری های تاخیری استفاده کرده اید؟ اسپری تاخیری یکی از داروهایی است که عملکرد جنسی را بهبود می بخشد و رابطه جنسی را لذت بخش تر می کند. اگر کیفیت رابطه جنسی خوب نباشد، می تواند بر سایر جنبه های زندگی زناشویی تأثیر منفی بگذارد و آنها را نسبت به یکدیگر سرد کند. یکی از مواردی که باعث ایجاد رابطه جنسی بد می شود انزال زودرس است. انزال زودرس یکی از مشکلات مردان است که مرد قبل از همسرش به ارگاسم می رسد و دیگر نمی تواند رابطه جنسی را ادامه دهد.


از هر 5 مرد، 1 نفر دچار مشکلات انزال زودرس است. یکی از راه های حل این مشکل استفاده از داروهای تاخیری است. یکی از این داروهای با تاخیر رهش، اسپری تاخیری است. اسپری تاخیری از انزال زودرس جلوگیری می کند و به هر دو طرف زمان می دهد تا به ارگاسم برسند. البته استفاده از اسپری تاخیری یک راه حل موقتی است و باید به فکر درمان این مشکل باشید. برای درمان زود انزالی باید با متخصص اورولوژی مشورت کنید. متخصص اورولوژی ریشه مشکل را شناسایی کرده و آن را درمان می کند. البته گاهی اوقات زود انزالی ریشه روانی دارد که در این صورت پزشک شما را به یک متخصص یا روانشناس جنسی ارجاع می دهد.

در این مقاله به بررسی اسپری تاخیری و خواص و تاثیرات آن بر روی بدن می پردازیم. ما همچنین انواع اسپری تاخیری را ارائه می دهیم. با ما بمان.

بهتر است قبل از مصرف اسپری تاخیری، توصیه های پزشکی پزشک خود را دنبال کنید تا از روش صحیح مصرف این دارو، عوارض جانبی و تداخلات دارویی آن مطلع شوید.

تزریق تاخیری چیست؟

همانطور که گفته شد انزال زودرس یکی از شایع ترین مشکلات جنسی مردان است که باعث نارضایتی جنسی برای آنها و همسرانشان می شود. انزال زودرس یک مشکل جنسی است که در آن مرد پس از 1 تا 3 دقیقه انزال می کند و دیگر قادر به داشتن رابطه جنسی مناسب نیست. اسپری تاخیری معمولا حاوی یک پادزهر است. این اسپری نعوظ را تقویت کرده و زمان نعوظ را طولانی می کند.

نحوه عملکرد این کرم تاخیری با کاهش سرعت و میزان تکانه های عصبی است که از مغز به مغز می رسد. این مشکل باعث کشیده شدن آلت تناسلی و انزال کند می شود.


نحوه استفاده از اسپری تاخیری

برای درمان زود انزالی می توان از روش های زیادی استفاده کرد. برخی از این روش ها استفاده از قرص تاخیری و اسپری تاخیری است. نحوه صحیح استفاده از اسپری تاخیری تاثیر بسزایی در عملکرد مناسب آن دارد. اگر این اسپری به درستی استفاده شود بسیار موثر است.

قبل از استفاده از اسپری و قبل از رابطه جنسی، آلت تناسلی را خوب بشویید. این کار باعث باز شدن منافذ پوست شما می شود و تاثیر اسپری را چند برابر می کند. البته این کار برای سلامت جنسی نیز لازم است.

سپس زمانی که آلت تناسلی در حالت نعوظ قرار گرفت، اسپری را در فاصله 5 تا 10 سانتی متری از آلت تناسلی و اسپری نگه دارید. اسپری را به بالا، پایین و نوک آلت تناسلی بمالید. این باید زیر آلت تناسلی اسپری شود. سعی کنید اسپری روی بیضه ها نریزد و اجازه ندهید وارد مجاری ادراری شود. بهتر است پس از استفاده از اسپری تاخیری از کاندوم استفاده شود. این مشکل از سفت شدن عورت همسرتان جلوگیری می کند. اگر باریک شدن صورت اتفاق نیفتاد، سعی کنید از بی حسی استفاده کنید و بعد از 20 دقیقه دوباره اسپری را به تعویق بیندازید. بار دوم از اسپری کمتر استفاده کنید.

با مقداری اسپری می توانید ابتدا روی سر آلت تناسلی اسپری کنید و آن را بمالید تا جذب شود و اثر کند. هنگام استفاده از اسپری تاخیری، حتما دستورالعمل محصول را دنبال کنید. گاهی برای رفع انزال زودرس از ژل استفاده می شود که باید مالش داده شود تا جذب شود. نیازی به اسپری نیست، اما برای نتیجه بهتر می توانید این کار را انجام دهید.

انواع اسپری های تاخیری

اسپری تاخیری علاوه بر تاخیر در انزال، سایز آلت تناسلی را نیز افزایش می دهد. به طور کلی انواع اسپری تاخیری داریم. برخی از آنها بر پایه لیدوکائین و برخی دیگر بر پایه اتانول هستند. همچنین اسپری های تاخیری متعددی وجود دارد که داروهای بیهوشی آنها شامل پروپیلن گلیکول، بنزوکائین و بنزیل الکل است. اسپری تاخیری حاوی لیدوکائین آلت تناسلی را بی حس می کند و از انزال زودرس جلوگیری می کند و به تاخیر می اندازد. با این حال، لیدوکائین می تواند باعث واکنش های آلرژیک شود.

اسپری‌های تاخیری رهش بر پایه اتانول مانند لیدوکائین باعث واکنش‌های آلرژیک نمی‌شوند. در واقع اتانول همان ماده‌ای است که در عطرها و اسپری‌ها یافت می‌شود. انواع اسپری‌های تاخیری موجود در داروخانه‌ها عبارتند از:

1. اسپری تاخیری ویگا

این اسپری تاخیری یکی از بهترین محصولات در درمان زود انزالی می باشد. اسپری تاخیری ویگا ساخت کشور آلمان است و با بی حس کردن آلت تناسلی باعث افزایش زمان انزال می شود. این اسپری باید برای افراد بالای 18 سال استفاده شود. به این اسپری گارودا نیز می گویند. معروف ترین و بهترین مدل این محصول اسپری تاخیری Vega 50000 می باشد. در حال حاضر محبوب ترین و بهترین اسپری تاخیری در بازار ایران اسپری عقاب یا ویگا می باشد.

نحوه استفاده:

این اسپری را 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی روی نوک آلت تناسلی و زیر آن اسپری کنید. سعی کنید اسپری را در فاصله 5 سانتی متری از آلت تناسلی نگه دارید. بعد از 10 دقیقه اثر بی حس کنندگی اسپری را به وضوح مشاهده خواهید کرد.

آویس:

سعی کنید محتویات اسپری وارد مجاری ادراری نشود.

از کاندوم برای بی حس کردن واژن زن پس از تزریق بی حسی به آلت تناسلی مرد استفاده کنید. اسپری نباید وارد مجاری ادراری زنان شود.

بهتر است از این اسپری بیش از یک بار در روز استفاده نکنید.

فواید اسپری تاخیری ویگا:

این اسپری می تواند مدت زمان نعوظ را تا 45 دقیقه افزایش دهد.

اسپری ویگا اندازه آلت تناسلی را نیز افزایش می دهد.

اسپری ویگا باعث افزایش میل جنسی و لذت بخشی به رابطه جنسی می شود.

این دارو در تقویت و به تاخیر انداختن انزال مفید است.

عوارض اسپری تاخیری Vega

ممکن است باعث واکنش های آلرژیک در افراد شود.

2. تزریق تاخیری لیدوکائین سزارین

از نام این اسپری می توان فهمید که حاوی لیدوکائین است. لیدوکائین یک بی حس کننده قوی است که در قسمت های مختلف بدن برای بیهوشی در قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. این اسپری حاوی لیدوکائین نیز می باشد. لیدوکائین اندام های مردانه را می بندد و انزال را به تاخیر می اندازد. بنابراین، مدت زمان رابطه جنسی برای هر دو طولانی تر و خوشایندتر خواهد بود. لیدوکائین موجود در این اسپری 10 درصد است.

نحوه استفاده از اسپری لیدوکائین تاخیری برای سزارین:

هنگام استفاده از این اسپری باید مراقب باشید که استفاده از آن بیش از 10 بار ممنوع است. گاهی اوقات به دلیل نتیجه نگرفتن اسپری و یا افزایش عمر مفید اسپری، استفاده کننده بیش از حد از آن استفاده می کند که عوارضی برای فرد ایجاد می کند. به طور کلی اسپری دو یا سه بار روی بالا و پایین آلت تناسلی و کمی روی نوک آن از فاصله 5 تا 10 سانتی متری می تواند موثر باشد.

فواید اسپری لیدوکائین تاخیری سزارین:

همچنین باعث سفت شدن و رشد آلت تناسلی می شود.

مدت زمان نعوظ را افزایش می دهد و انزال را به تاخیر می اندازد.

میل جنسی را افزایش می دهد و رابطه جنسی را برای هر دو طرف لذت بخش تر می کند.

اعتماد به نفس مرد را در هنگام رابطه جنسی افزایش می دهد و زن را خوشحال می کند.

عوارض جانبی اسپری لیدوکائین سزارین:

می تواند باعث افزایش فشار خون در مردان شود.

در صورت عدم استفاده از کاندوم، می تواند باعث بی حسی واژن زن و کاهش میل جنسی او شود. همچنین ممکن است برای زنان یک آلرژن باشد.

اسپری تاخیری سزار در رنگ های مختلف (رایحه های مختلف) موجود است و به همین دلیل رنج قیمتی بالایی دارد. قیمت سزار دیرپاشی می تواند از 30 تا 80 هزار تومان باشد.

برای آگاهی از نحوه مصرف و عوارض استفاده از اسپری تاخیری بهتر است با متخصص اورولوژی مشورت کنید. می توانید با بهترین پزشکان اورولوژی از پزشک خود آشنا شوید، از طریق تلفن یا آنلاین با آنها مشورت کنید یا برای ویزیت حضوری وقت بگیرید.

3. اسپری دلتا تاخیری فروشگاه زوجیم


یکی دیگر از اسپری های حاوی لیدوکائین که برای مردان مبتلا به مشکلات زود انزالی موجود است، اسپری تاخیری دلتا است. این اسپری یکی از مواد تاخیری قوی است و تاثیر ویژه ای در تاخیر انزال دارد. انواع مختلف این اسپری در داروخانه ها موجود است. این اسپری اسانس ها و طعم های مختلفی دارد و بنا به سلیقه زوجین قابل خرید است. قیمت اسپری دلتا بین 20 تا 40 هزار تومان متغیر است. نوعی اسپری تاخیری دلتا به نام اسپری تاخیری دلتا پاورمن وجود دارد.

چگونه می توانم از آن استفاده کنم:

این ماده را 5-7 بار از فاصله نزدیک اسپری کنید و در 10 دقیقه آینده می توانید رابطه جنسی داشته باشید.

هشدار:

اگرچه این اسپری اعتماد به نفس مردان را افزایش می دهد و انزال را به تاخیر می اندازد، اما در برخی می تواند باعث واکنش های آلرژیک شود. پس در انتخاب اسپری های تاخیری دقت کنید.

4. اسپری اژدها

اسپری تاخیری Super Dragon یکی از قوی ترین اسپری های تاخیری می باشد. این چسب حاوی لیدوکائین و ویتامین E است که انزال را به تاخیر می اندازد و دیواره ها را تقویت می کند. ویتامین E برای تولید خوب عمل می کند و در بسیاری از اسپری ها استفاده می شود. لیدوکائین با اثر بی حس کنندگی خود سرعت ارسال پیام های عصبی به مغز را کاهش داده و انزال را به تاخیر می اندازد. بنابراین، نعوظ طول می کشد و هر دو طرف برای مدت طولانی رابطه جنسی خواهند داشت.

نحوه استفاده:

اسپری را حدود 5 بار از فاصله 5 سانتی متری روی پایین و بالای آلت تناسلی اسپری کنید و 5 دقیقه صبر کنید. سپس اثربخشی آن را خواهید دید.

هشدار:

از آنجایی که این اسپری حاوی لیدوکائین است، افراد ممکن است واکنش آلرژیک به آن داشته باشند. همچنین استفاده از کاندوم را هنگام رابطه جنسی فراموش نکنید. استفاده از کاندوم ضخیم تر باعث افزایش اثربخشی و تاخیر در انزال می شود. قیمت دراگون اسپری حدود 20000 تا 50000 وون است.

5. آدم و حوا در پاشیدن به تأخیر افتادند

این اسپری حاوی لیدوکائین نیست و برای کسانی که به لیدوکائین حساسیت دارند انتخاب خوبی است. ماراتون آدم و حوا نسبت به سایر اسپری ها زمان بیشتری برای کار می برد، اما اثر آن خوب است و می تواند برای هر دو طرف لذت و لذت جنسی به ارمغان بیاورد.

هشدار:

در صورت استفاده از این اسپری باید از رابطه جنسی دهانی خودداری کنید. اثر اسپری نیز 15 دقیقه یا بیشتر طول می کشد. قیمت اسپری آدم و حوا 30 تا 50 هزار تومان است.

خطرات و عوارض اسپری تاخیری

از آنجایی که اسپری تاخیری می تواند آلت تناسلی را تحریک کند، ممکن است مرد در حفظ نعوظ مشکل داشته باشد و ممکن است آن را در طول خواب از دست بدهد.

از آنجایی که این مواد روی پوست استفاده می شوند و موضعی هستند، پوست را تحریک کرده و مشکلاتی مانند خارش، سوزش، قرمزی و التهاب ایجاد می کنند.

تورم و تورم اندام تناسلی مردان دور از ذهن نیست و ممکن است پس از استفاده از این اسپری ها ایجاد شود.

خطرات و خطرات مرتبط با این محصولات می تواند برای هر دو طرف ایجاد شود، البته اگر بعد از استفاده از اسپری تاخیری از کاندوم استفاده نکنید.

اما زود انزالی چیست؟

انزال زودرس یک اختلال جنسی است که در آن مرد در مدت زمان بسیار کوتاهی به ارگاسم می رسد. این مشکل باعث ایجاد نارضایتی جنسی در مرد و همسرش می شود. عوامل زیادی می توانند باعث انزال زودرس شوند که برخی از آنها عبارتند از:

مشکلات پروستات: پروستات غده مهمی در عملکرد جنسی است و اختلال در عملکرد آن بر اختلالات جنسی تأثیر می گذارد.

مشکلات تیروئید: غده تیروئید هورمون هایی تولید می کند که در تنظیم فعالیت جنسی موثر هستند. اگر فعالیت این غده مختل شود، تعادل هورمونی فرد به هم می خورد و در نتیجه انزال تحت تاثیر قرار می گیرد.

افسردگی: افسردگی یکی از جدی ترین اختلالات روانی و عاطفی است که می تواند تأثیر مستقیمی بر روابط جنسی داشته باشد و زندگی جنسی فرد را مختل کند. یکی از عوارض افسردگی زود انزالی و اختلال در عملکرد جنسی است.

استرس: به طور کلی این عامل در اولین رابطه جنسی تأثیر منفی می گذارد و رابطه جنسی را تغییر می دهد.

نداشتن رابطه خوب با شریک زندگی: اگر با شریک زندگی خود احساس راحتی و صمیمیت نداشته باشید، تمایلات جنسی شما آسیب می بیند و ممکن است دچار انزال زودرس شوید.

آلت تناسلی حساس: وقتی آلت تناسلی مرد بیش از حد حساس باشد، تعداد و سرعت پیام های عصبی به مغز افزایش می یابد که می تواند منجر به انزال زودرس شود.

انزال زودرس می تواند ریشه های روانی داشته باشد و بر خلق و خوی فرد تا حد افسردگی تأثیر منفی بگذارد. اگر متخصص اورولوژی تشخیص دهد که برای درمان زود انزالی نیاز به مشاوره دارید، شما را به روانشناس معرفی می کند. در دکترتو می توانید با بهترین روانشناسان ملاقات کنید، به صورت آنلاین یا تلفنی با آنها تماس بگیرید یا برای مشاوره حضوری برنامه ریزی کنید.