جنس بدنه شیر برقی آبیاری از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. همانطور که می دانید، آب و رطوبت می توانند به سرعت فلزات را خورده و زنگ بزنند. اما پلاستیک در برابر زنگ زدگی مقاوم است و نمی شکند. همچنین پلاستیک در برابر فشار آب انعطاف پذیر بوده و به راحتی نمی شکند. پلاستیک به کار رفته در بدنه این شیر وزن این شیر را تا حد زیادی کاهش می دهد و به همین دلیل استفاده از آن در صنایع مختلف آسان است.

قابلیت نصب درزگیر بر روی دیافراگم شیر برقی

یکی از مزایای مهم شیر برقی هانتر قابلیت نصب واشر بر روی دیافراگم شیر برقی می باشد. دیافراگم از پلاستیک یا پلیمر ساخته شده است که جریان بین شیرها و پمپ را کنترل می کند. شیر برقی هانتر به صورت واشر طراحی شده است. این آب بندی از نشت کامل آب جلوگیری می کند و در نتیجه می توان از شیر برقی برای مدت طولانی بدون آسیب به ساختار آن استفاده کرد. استفاده از آن آسان است و به شما امکان می دهد فقط روی عملکرد شیر تمرکز کنید.

انواع مدل ها

یکی دیگر از عواملی که باید در هنگام استفاده از شیر برقی هانتر در نظر گرفت، طیف گسترده ای از مدل های آن است. همانطور که می دانید هر پروژه نیازهای متفاوتی دارد و نمی توانید از یک شیر در زمینه ها و پروژه های مختلف استفاده کنید. به همین دلیل توصیه می شود در مرحله اول نیاز خود را مشخص کرده و با توجه به نیاز خود این شیر را خریداری کنید. در این صورت می توانید بهترین شیر را تهیه کنید و این مقاله به شما کمک می کند تا قدرت شیر ​​الکترومغناطیسی را در طبیعت افزایش دهید و در نتیجه عملکرد خود را افزایش دهید.

خاموش شدن سریع و اتصال آب

به سرعت جریان آب را روشن یا خاموش کنید. این مشکل در سیستم های آبیاری صنعتی اهمیت دارد و بر تولید محصول تأثیر می گذارد. اگر اتصال جریان آب مشکل باشد یا قطع آن مشکل باشد، گیاهان نمی توانند آب کافی دریافت کنند، بنابراین مشکلات زیادی به وجود می آید.

https://pezeshkaneirani.com/%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%da%86%d9%87-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%9f/

مصرف آب را کاهش دهید

آب یعنی حیات؛ این جمله ای است که بوم شناسان بر آن تاکید دارند و به آن توجه می کنند که آب دنیا کمیاب است و مردم باید به نحوه استفاده از آن توجه کنند. بنابراین از آنجایی که آب زیادی در سیستم های آبیاری مصرف می شود، مدیریت آب روش بسیار مهمی است. زهکش برقی هانتر به گونه ای طراحی شده است که می تواند استفاده از آب را بهینه کرده و از هدر رفتن آب جلوگیری کند.

دو ساعت

به طور کلی وقتی صحبت از شیرهای برقی هانتر می شود یک نکته مهم به ذهن متبادر می شود و آن طول عمر این شیرهاست. این می تواند برای مدت طولانی در محیط استفاده شود و باعث افزایش رضایت کاربر خواهد شد.

شیر شکارچی برای چه مواردی استفاده می شود؟

شیر برقی هانتر کاربرد خانگی و صنعتی دارد. شما می توانید از این شیر برای مدیریت آبیاری باغ خود استفاده کنید. همچنین از شیر شکارچی در گلخانه های بزرگ که تامین آب ضروری است استفاده می شود و اگر آب به گیاهان نرسد مشکلات زیادی به وجود می آید. برای نگهداری از فضای سبز واحدهای آپارتمانی نیز می توان از شیر شکارچی استفاده کرد. مزارع کوچک با استفاده از شیر شکارچی می توانند بهره وری خود را افزایش دهند.

شیر برقی هانتر را از کجا بخریم؟

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد شیر شکارچی به شما بدهیم. همانطور که متوجه شدید این شیر دارای مزایای زیادی است که از مهمترین آنها می توان به عمر طولانی، کنترل سیستم آبیاری، انتخاب مدل های زیاد و همچنین قطع و وصل جریان آب اشاره کرد. اگر به دنبال خروجی مطمئن برای خرید شیر برقی هانتر هستید می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این مرکز خدمات گسترده ای را به شما ارائه می دهد. ضمناً محصولات این فروشگاه همگی کیفیت بالایی دارند و با گارانتی به فروش می رسند.