پمپ کارواش (واترجت) دستگاهی است که آب را به صورت پودر با پمپ پیستونی روی سطح می‌ریزد و می‌توان از آن برای شستشوی اتومبیل، کف لابی، راهروها، پنجره‌ها، چمن مصنوعی، روف گاردن، حیاط، محوطه یا زمین ورزشی استفاده کرد. و چیزهای دیگر. این پمپ ها در مدل های تک فاز و سه فاز موجود می باشند و شما می توانید بسته به اهداف خود یکی از آن ها را خریداری کنید. ظرفیت پمپ های کارواش صنعتی بسیار بیشتر از پمپ های خانگی است و از این پمپ ها برای مصارفی مانند چربی زدایی، رنگ زدایی، رسوب زدایی، شستشو و کارخانجات صنعتی استفاده می شود.

پمپ کارواش چگونه کار می کند؟

فرقی نمی کند پمپ شستشو صنعتی یا موتورخانه ای بخرید، اما نکته مهم این است که مکانیسم عملکرد هر دو پمپ یکسان است. با روشن شدن این دستگاه پمپ شروع به کار کرده و آب با سرعت بسیار بالایی از نازل دستگاه واتر جت خارج می شود. از آنجایی که سرعت جریان آب بسیار زیاد است، می تواند به عمق سطح آب نفوذ کند و زباله ها را از اعماق خارج کند. برای استفاده از این پمپ نیازی به صابون نیست و با استفاده از آبی که با سرعت زیاد روی آب می گذرد آلودگی ها از بین می رود.

مزایای استفاده از پمپ خودرو

پمپ های کارواش دارای ویژگی های بسیاری هستند که به افراد کمک می کند تا به اهداف پاکسازی و لکه بری خود برسند. در ادامه به معرفی مزایای این پمپ ها می پردازیم.

موتور قدرتمند

پمپ های کارواش دارای موتورهای قدرتمند هستند. در واقع این پمپ ها تمام عملکرد خود را مدیون موتوری پرقدرت هستند که می تواند آب را با سرعت بالا پمپاژ کند. قبل از خرید این پمپ ها توصیه می شود مشخصات موتور را به دقت بررسی کنید.

حذف آلودگی با سرعت بالا

یکی دیگر از مواردی که در استفاده از پمپ کارواش باید به آن توجه کرد، میزان بالای حذف آلودگی آن است. برای مثال تصور کنید که می خواهید سطح زمین ورزشی را با دستگاه جت بشویید. برای این کار دستگاه جت را روشن کرده و دست خود را با زاویه 30 درجه نسبت به زمین بگیرید و سپس از گوشه ای از زمین شروع به شستشو کنید. برای شستشو نیازی به مواد شوینده نیست. پس از شستن، کف صاف می شود و احساس تازگی خواهید داشت.

بدون آسیب سطحی

یکی دیگر از دلایل استفاده از پمپ کارواش، جلوگیری از آسیب رساندن به سطح است. با توجه به اینکه آب به سرعت خارج می شود، ممکن است برخی از افراد نگران خراشیدگی سطح دستگاه باشند. بهتر است بدانید که این فرض کاملا اشتباه است و زمانی که آب از دستگاه خارج می شود پودری است و هیچ خط و خش روی سطح آن باقی نمی گذارد.
https://sandalikhabar.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d9%88-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86/سطح سر و صدای کم

پمپ های مدرن کارواش که بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند، صدای کمتری تولید می کنند. نسل اول این پمپ ها سر و صدای زیادی به پا کرد و همین امر باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شد. اما این مشکل در نسل های بعدی برطرف شد و امروزه این محصولات با نویز کم عرضه می شوند. این امر استفاده از آنها را در خانه یا صنعت و تمیز کردن مناطق مورد نظر آسان می کند.

هزینه نگهداری کم

پمپ کارواش هزینه نگهداری پایینی دارد و نباید هزینه زیادی برای نگهداری آن پرداخت کنید. پس از استفاده، این دستگاه باید در محیطی بدون رطوبت نگهداری شود تا به ساختار داخلی و بدنه آن آسیب نرسد. همچنین توصیه می شود از ضربه زدن به این دستگاه برای جلوگیری از آسیب رساندن به قسمت های داخلی پمپ خودداری شود. هر چه بیشتر به این چیزها پایبند باشید، بیشتر می توانید از آنها استفاده کنید.

نکات مهم در استفاده از پمپ کارواش

برای گرفتن بهترین نتیجه از پمپ کارواش باید در استفاده از آن به نکاتی توجه کرد. این نکات به شرح زیر است:

برای به دست آوردن بهترین نتیجه با این پمپ ها، باید فاصله خود را از سطح حفظ کنید و نازل ابزار را خیلی نزدیک به سطح قرار ندهید.

هنگام شستشو از مواد شوینده استفاده نکنید.

اگر در منزل از آبگرمکن استفاده می کنید، بیش از سه ساعت از این دستگاه استفاده نکنید.

برای خرید پمپ ماشین لباسشویی به کجا مراجعه کنیم؟

تا اینجای کار سعی کردیم تمام اطلاعاتی را که باید در مورد خرید پمپ کارواش بدانید در اختیار شما قرار دهیم. این پمپ ها آب را با سرعت بالا پمپاژ می کنند و در منازل و کارخانه ها کاربرد دارند. اگر به دنبال مکانی مطمئن برای خرید پمپ کارواش هستید می توانید به فروشگاه ایران پمپ مراجعه کرده و از خدمات گسترده آن بهره مند شوید.