مکمل تارین حاوی آنتی اکسیدان نیز هست و به حفظ سلامت سیستم ایمنی کمک میکند. بدن در برابر این اتفاق واکنش نشان داده و تستوسترون را به دی تستوسترون یا DHT تبدیل میکند که برای فولیکول های مو مضر هستند و سبب ریزش مو میشوند. ریزش مو شایع ترین عارضه ای است که برای استفاده از مکمل های بدنسازی نام برده می شود. اگر رژیم غذایی مناسبی دارید که در آن گوشت مرغ ماهی و لبنیات وجود دارد شما به مقدار کافی سی ال ای دریافت می کنید. اما نکته اصلی اینجاست که در اکثر موارد رژیم غذایی روزانه به تنهایی نمیتواند همه ترکیبات مورد نیاز بدن شما را تأمین کند. مکمل های چربی سوز شکم و پهلو در واقع همان مکمل هایی هستند که در قسمت قبل ذکر شد اما باید حتما در کنار آن وزش های لازم را انجام داد که در ادامه به برخی دیگر از چربی سوز ها اشاره شده است. این تغذیه نامناسب و عدم تحرک سبب انباشته شدن چربی ها در شکم و پهلو شده است که عوارض ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت، بنابراین انجام ورزش و در کنار آن استفاده از این مکمل ها بسیار مفید واقع می شود که در ادامه شما را به طور کامل با چربی سوز ها آشنا خواهیم کرد (مکمل پلاس).


اولین ویژگی بارز مکمل های چربی سوز کنترل اشتهاست که همین امر می تواند کاهش وزن و در نتیجه از بین رفتن چربی های بدن را به دنبال داشته باشد زیرا مانع از رسیدن کالری زیاد به بدن می شود. مکمل بی سی ای ای: این مکمل نیز در دسته ی چربی سوز ها قرار دارد، که با مصرف و سوخت چربی های شکم و پهلو یا چربی های اضافه در عضلات، انرژی را در بدن افزایش داده که انجام حرکت های سنگین و در نتیجه تناسب اندام را به دنبال خواهد داشت. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا برخی افراد به دنبال بهترین قرص چربی سوز هستند؟ سبک زندگی جدید در تمام دنیا، بیشترین تاثیر منفی را بر روی سلامتی افراد دارد چرا که بیشتر کارهای روزمره توسط دنیای الکترونیک به راحتی انجام می شود و تحرک را از افراد گرفته است همچنین روی آوری به غذاهای فست فود نیزدر بین مردم افزایش یافته است. در ابتدا بیشتر به عنوان یک مکمل برای عضله سازی استفاده می شد اما در کنار این خاصیت، بر چربی سوزی بسیار تاثیر گذار است زیرا با بالا بردن عملکرد ورزشی و سطح انرژی در بدن، چربی ها را از بین می برد.


می دانیم که لوبیا دریایی یا سفید از جمله حبوبات است اما به این دلیل این نوع لوبیا را دریایی نهاده اند که این لوبیا در قرن بیستم جزء اصلی غذای نیروی دریایی ایالات متحده بود. در انتخاب پودر چربی سوز قوی باید بسیار ریز بین بود و تمام مواد به کار رفته در ساخت آن را آنالیز کرد چرا که در ساخت برخی از آن ها موادی به کار رفته است که نه تنها چربی سوز نیستند بلکه کاملا سلامت بدن را تحت تاثیر خود قرار می دهند، همچنین برخی از سازنده ها برای اثربخشی زودتر این نوع مکمل ها، از ترکیباتی استفاده می کنند که در ابتدا به چربی سوزی کمک می کند و همین سبب جلب توجه مشتری به خود می شود اما غافل از این که تاثیرهای جبران ناپذیری چون درگیر کردن روده، کبد و … به عنوان مثال شخصی به دنبال مکمل ورزشی برای کاهش وزن است اگر اصول سئو در سایت شما پیاده سازی شده باشد هنگام سرچ کاربر در موتورهای جستجوگر یکی از سایت هایی که گوگل به کاربر نشان میدهد سایت شما خواهد بود که هر چه رتبه سایت شما بالاتر باشد اعتبار کسب و کارتان در بین رقبای دیگر نیز بالاتر میرود.


ولی مصرف کم و اندازه و زیر نظر مربی ، هیچکدام از این عوارض را به دنبال نداشته و می توانید بدون دغدغه آن ها را مصرف نمایید. در زمان انجام حرکت های سنگین، عضله های شما بیشتر در گیر می شوند و مصرف مکمل بتا آلانین می تواند به بدن شما انرژی تزریق کند که در ادامه آن چربی سوزی را به دنبال خواهد داشت و بهترین زمان مصرف آن قبل از تمرین است که البته نظر مربی شما دارای ارجحیت بیشتری است. ویتامین ها دارای 2 نوع محلول در آب و محلول در چربی هستند. در مطالعات دیده شده که بخصوص ویتامین K2 در تکثیر و رشد سلولهای عضلانی نقش دارد. این امر سبب می شود تا ویتامین ها و مواد معدنی جذب بدن گردند و این امر نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی و بهبود عملکرد ورزشی دارد. پروتئین کازئین: پروتئین کازئین یک پروتئین مقوی است که می توانید به جای غذا ان را مصرف کنید همچنین سرعت جذب بالایی دارد و به عضله سازی کمک شایانی خواهد کرد.