ویلچر برقی پله رو در ایران نیز مانند سایر کشورها از اهمیت و محبوبیت خاصی برخوردار است و خوشبختانه نمونههای ایرانی آن طبق استانداردهای جهانی تولید شده و تمامی قطعات آن نیز در کشور داخل میشود. به دلیل این که ظاهر مغازه اهمیت بالایی دارد پس زیبایی در ساخت بالابر مغازه حائز اهمیت است. علاوه بر دستگیره های ایمنی ،بالابر پله رو ویلچر از روی پله دارای سه صفحه ایمنی خودکار در سه طرف باز خود می باشد که در زمان حرکت به طرف داخل بالا می اید و مانند یک حفاظ ایمنی از طرفین امنیت شخص ویلجری را برقرار می سازد و از حرکت ویلچر در زمان بالا و پائین آمدن از پلها جلوگیری می کند .علوه بر این دو ویژگی امنیتی بالابر برقی ویلچر بر اتوماتیک ایرانی به یک صفحه گرد دوار نیز مجهز شده است که شخص ویلچری در هنگام استفاده از بالابر پله رو می تواند ویلچر خود را را مداری 360 درجه به چرخش دارآورد . یک صندلی نیرو ، شیب و چرخش عقب یا استراحت پا یالکتریکینیز ممکن است یک لوازم جانبی اختیاری باشد.اگر کاربر زمان زیادی را در صندلی چرخدار بگذراند، یک بالشتک مخصوص صندلی چرخدار، به ویژه کوسن فوم یک محافظ عاقلانه برای اطمینان از راحتی و کمک به جلوگیری از زخم های فشار خواهد بود.


بسیار مناسب است و این مدل ویلچر به دلیل استفاده آسان از طرفداران زیادی را دارد. مشکلات خانوادههایی که فرزند با نیازهای ویژه دارند، بسیار زیاد است. بیکار است و به خاطر اعتیادش نتوانسته کار ثابت و مناسبی پیدا کند. ولی آقای دمیتری بی بیکا راه حل نوآوارانه ای را برای حل مشکل خود به کار گرفته که این مقاله به آن می پردازد. جهت نصب بالابر در ابتدا کارشناسان ما با حضور در محل نسبت به اندازه گیری دقیق محل نصب اقدام نموده و بعد از عقد قرار داد فروش کار ساخت ان را شروع می کنند. این صندلی پله برقی با بهره گیری از موتور و استراکچر اختصاصی، دستیابی به ظرفیت حمل سرنشین معادل 146 کیلوگرم را فراهم آورده است. دقت کنید که در موارد بالا، امنیت سرنشین دستخوش تغیر نشده است و همواره تاکید بر دارا بودن سنسورهای ایمنی و هوشمند بودن دستگاه توسط خریدار باید مدنظر قرار گیرد. پیلاتس زمانی بسیار ایده ال است که شما بخواهید ماهیچه های اصلیتان را بهبود ببخشید ، حالت بدنیتان را درست کنید ، بدنتان را تراز کنید و پاهای پرانتزیتان را بهبود دهید.


این بالابر برقی ویلچر دراای صفحهاب فولادی می باشد که در حالت باز فضایی برابر با 110 سانتیمتر و در حالت بسته فضایی برابر با 30 سانتیمتر را اشغال می کند . این بالابر برقی ویلچر بر از پله دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به وسیله شرکت سازنده می باشد . بالارفتن از پله به همرا ه ویلچر برای شخص سالمند و یا معلول بدون کمک از دیگران و یا استفاده از وسایلی که بتوان به وسیله آنها از پله ها بالا رفت ، میسر نخواهد بود . باید توجه داشت که ویلچر برقی پله رو باید از نظر تحمل وزن، قابل حمل و نقل بودن، قابلیت بالا رفتن از پله های باریک و… پس از تمامشدن دارو نمیدانستیم که باید آن را ادامه دهیم و با قطع آن علائم قبلی برگشت. بالابر برقی ویلچر از پله اتومات دارای یک ریموت کنتر می باشد که شما می توانید متناسب با نیاز خود به تعداد دلخواه از روی آن تکثیر کنید .شخص معلول یا سالمندی که باید از ویلچر استفاده کند به وسیله این ریموت کنترل تمامی امکانات بالا بر برقی پله روی ویلچر را مدیریت می کند .


کیفی را برای حمل انتخاب کنید که بتواند به آسانی نیازهای روزانه شما را برآورده ساخته و فضای کافی را برای لوازم شما داشته باشد. لطفا راهنمایی کنید. ممنون. آنها با استفاده از یک وینچ با قرقره های فولادی و سیم بکسل با طراحی"آسانسور صندلی چرخدار" بر این مشکل فائق آمدند. استفاده از رمپ در منزل مناسب برای مکان هایی می باشد که دارایی سطحی ناهمگون با سطح غالب منزل بوده و به وسیله یک ، دو و یا سه پله این ناهمگونی برطرف شده است . از بالابر همچنین می توان در آپارتمان هایی که تعداد طبقات از چهار طبقه به پایین است و فاقد آسانسور هستند استفاده کرد. چه شما یک فرد مسن باشید که علاقه مند به حفظ استقلال خود در خانه خود هستید، یک صاحب خانه با تحرک محدود، یا یک مالک خانه که علاقه مند به افزودن راحتی و ارزش به ملک خود است، زندگی شما با بالابر خانگی یا آسانسور شخصی بسیار ساده تر خواهد بود.


https://kooshagroups.ir/اسانسور-و-بالابر/homelift-intro/