پمپ کارواش صنعتی چیست؟

واشرهای صنعتی تجهیزات پیشرفته و تخصصی نصب شده در انواع واشرهای صنعتی برای انجام امور پاکسازی محیطی و مواد مختلف می باشند. تکنولوژی به کار رفته در این ابزار کارآمد و قدرتمند برای حذف بهترین، کارآمد و اقتصادی آلودگی و مواد محیطی باعث شده است تا ماشین لباسشویی صنعتی به یکی از محبوب ترین و محبوب ترین ماشین های نظافت تبدیل شود.

ماشین شوی ها عموما در مدل ها و برندهای مختلفی تولید می شوند که از جمله آنها می توان به برندهای معروف و معتبری مانند برتولینی، میشلین، پمپاک، اینترپمپ و بوش اشاره کرد. تنوع در ساخت و طراحی این مدل محصول، شک و تردید مصرف کنندگان را برای خرید یک محصول خوب و درجه یک برطرف کرده است. به طور واضح، بسیاری از مدل های پمپ کارواش با ویژگی های کاربردی، انتخاب مناسب و مناسبی برای کاربران در صنایع مختلف با توجه به سطوح و نیاز تجهیزات و متریال آن ها می باشد.




از مزایای استفاده از پمپ کارواش صنعتی با در نظر گرفتن کاربردهای مختلف ذکر شده در مورد واتر جت صنعتی می توان به عنوان بهترین و قوی ترین پاک کننده برای تمیزی سطوح مختلف معرفی کرد و مهمترین عامل در انتخاب یک دستگاه بالا کیفیت یک کارواش صنعتی با کیفیت و بادوام. در واقع استفاده از انواع پمپ کارواش صنعتی مزایای بسیاری را برای کاربران در صنایع مختلف به همراه دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهبود کیفیت و سرعت در راندمان کار نظافت صنعتی

سازگاری با محیط زیست پمپ ها با یا بدون مواد شوینده

به دلیل قدرت پاک کنندگی بسیار بالای دستگاه، بهترین کیفیت تمیزکاری را تضمین می کند

در حین تمیز کردن به سطوح و سایر اشیاء آسیب نمی رساند

قیمت مناسب و استاندارد

کاهش تعداد پرسنل خدماتی

افزایش بهره وری نیروی کار و مقیاس اقتصادی

لکه ها و ذرات قدیمی را با اسپری آب با فشار بالا پاک کنید. آسیب به بتن و غیره عملکرد استثنایی و خاص


موارد استفاده از پمپ های کارواش صنعتی

علاوه بر مصارف صنعتی برای شستشوی لباس های خانگی نیز استفاده می شود.به طور کلی مواردی که از این تجهیزات برای نظافت استفاده می شود عبارتند از:

شستن ماشین

طبقه سالن

راهروها

محصولات پاک کننده

نظافت تاسیسات صنعتی

نظافت سطوح و تجهیزات صنایعی مانند: صنایع پتروشیمی، روغن سرامیک، تولید لوله و ....



پمپ های کارواش صنعتی چطور؟

می دانید که بسیاری از کارواش ها از پمپ کارواش صنعتی برای شستشوی خودرو استفاده می کنند. پمپ های صنعتی نسبت به سایر پمپ های مورد استفاده در کارواش برای افزایش فشار آب مناسب ترند و به راحتی می توانند کثیفی را از خودروی شما پاک کنند. پمپ کارواش صنعتی با انتقال انرژی مکانیکی به آب کار می کند و از این طریق فشار آب بالا می رود. انرژی مکانیکی معمولاً بسیار زیاد است، آب مستقیماً به محیط مورد نظر منتقل می شود و با بدنه پمپ سایه کمتری وجود دارد. البته پمپ های کارواش صنعتی انواع مختلفی دارند و شما باید بر اساس کاربرد و عملکرد متفاوتی که در گذشته نشان داده اند، بهترین را برای مجموعه خود انتخاب کنید. در واقع به طور کلی کارواش های صنعتی به طور کلی بر اساس عملکرد و عملکرد به دو دسته تقسیم می شوند که شامل پمپ های جابجایی مثبت و پمپ های گریز از مرکز هستند که نام های متفاوتی دارند. در دسته پمپ های جابجایی مثبت، پمپ های کارواش صنعتی مهم ترین مواردی هستند که می توانیم به پمپ پیستونی رفت و برگشتی، پمپ دیافراگمی، پمپ شیمیایی، پمپ مغناطیسی، پمپ دوز و پمپ لوپ فکر کنیم. در زمینه پمپ های گریز از مرکز می توان به پمپ های کارواش صنعتی، پمپ های آب و فاضلاب، پمپ های خود پرایمینگ، پمپ های گریز از مرکز عمودی، پمپ های سانتریفیوژ چند طبقه و ... اشاره کرد. کدام یک از این پمپ های ذکر شده را می توان در شرایط خاصی مورد استفاده قرار داد، باید بر اساس شرایط و کاربرد مورد انتظارتان از پمپ ها خریداری کنید. البته باید سعی کنید بهترین روش خرید را برای خرید بهترین پمپ با هزینه مناسب در نظر بگیرید.


بهترین روش خرید پمپ کارواش صنعتی

برندهای مختلف خرید و فروش پمپ کارواش صنعتی در کشور وجود دارد. برای خرید پمپ کارواش صنعتی باید به سراغ مجموعه هایی رفت که دارای اصالت و کیفیت کار بسیار مناسبی باشند. در واقع باید تمام اعتبار لازم و کیفیت کار خوب را داشته باشند تا بتوانید با خیال راحت محصول مورد نظر را از آنها خریداری کنید. برای اینکه بدانید کدام شرکت دارای بالاترین کیفیت تولید پمپ کارواش صنعتی است، مجوز تولید محصولات خود را بررسی کنید. اگر این شرکت اکثر استانداردهای بین المللی را برای محصولات خود رعایت می کند، می توانید برای خرید محصولات به آن مراجعه کنید.

اینتر پمپ ایتالیا و پمپ برتولینی ایتالیا مطمئنا علاوه بر کیفیت و قیمت محصول برای شما بسیار مهم هستند. شما باید سعی کنید بهترین قیمت را برای محصول با کیفیتی که خریداری می کنید بپردازید. منظور ما از بهترین قیمت برای خرید پمپ کارواش صنعتی، قیمت پایین یا بالا نیست، بلکه باید کیفیت محصولات و قطعات به کار رفته در آنها را بررسی کنید و به نظر آنها قیمت مناسبی داشته باشید. و به شرکتی بروید که آن قیمت را برای محصول آنها تعیین کرده است. بهترین پمپ های کارواش صنعتی موجود در کشور را می توانید در مجموعه آنلاین ما مشاهده کنید و در صورت تمایل آنها را خریداری کنید. ما قصد نداریم محصولات خود را بیش از حد تبلیغ کنیم، اما باید به شما بگوییم که محصولات ما را در هیچ کجای کشور پیدا نخواهید کرد و در صورت عدم استفاده قطعا در آینده پشیمان خواهید شد. این فرصت طلایی برای خرید محصولات ما


مزایای استفاده از پمپ کارواش چیست؟

بهره وری بهتر آب: با استفاده از پمپ کارواش صنعتی راندمان آب چند برابر می شود و در نتیجه می توان با استفاده از آب کمتر عملیات گسترده تری انجام داد. با توجه به محدودیت منابع آب در سراسر جهان و لزوم صرفه جویی در مصرف آب، باید به هر قیمتی از هدر رفت آن جلوگیری کرد. با کمک خود تمیز شونده صنعتی می توانیم از همان حجم آب استفاده بهتری داشته باشیم.

صرف زمان کمتر برای کارهای مختلف - با ماشین لباسشویی های صنعتی می توان عملیات شستشوی مختلف را سریعتر انجام داد و کار را در زمان کمتری به پایان رساند. این باعث صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های عملیاتی می شود. از طرفی پروژه مورد نظر می تواند سریعتر اجرا شود و زمان بیشتری برای کارهای دیگر داشته باشد.

صرفه جویی در مصرف سوخت: کار جابجایی آب یا استفاده از آن را انجام دهید، زمانی که از پمپ کارواش اینتر استفاده می کنیم به شکلی بهتر و با انرژی کمتر انجام می شود. این سوال به صرفه جویی در مصرف انرژی و انواع سوخت منجر می شود.

منبع:https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-کارواش/